Neo Yellow
Granit Grey
OUTLANDER X MR 1000R

WYKONANE Z MYŚLĄ O BŁOCIE. Ulepszony, aby zmaksymalizować moc Rotax 1000R, zdobądź wyciągarkę, ulepszone zawieszenie, koła i opony, które pozwolą Ci pokonać najgorszy, najbardziej błotnisty teren.

Silnik

Rotax 976 cm3 V-twin, ze snorklami, chłodzony cieczą z przeniesioną chłodnicą

dyferencjał

Manta Green: do wyboru 2WD / 4WD z Visco-Lok † Przedni mechanizm różnicowy QE z automatyczną blokadą Neo Żółty: do wyboru 2WD / 4WD / Lock 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-4Lok †

zawieszenie

Przód: podwójne ramię A / Tył: niezależne wahacze skrętne (TTI)

Koła

14-calowy odlew aluminiowy

cechy

625 W magneto, wysokowytrzymałe wielofunkcyjne stojaki z systemem akcesoriów do szybkiego mocowania LinQ ™, wodoodporna tylna komora 5,7 galona (21,4 l), błotniki

OUTLANDER X MR 1000R

WYKONANE Z MYŚLĄ O BŁOCIE. Ulepszony, aby zmaksymalizować moc Rotax 1000R, zdobądź wyciągarkę, ulepszone zawieszenie, koła i opony, które pozwolą Ci pokonać najgorszy, najbardziej błotnisty teren.

Silnik

Rotax 976 cm3 V-twin, ze snorklami, chłodzony cieczą z przeniesioną chłodnicą

Dyferencjał

Manta Green: do wyboru 2WD / 4WD z Visco-Lok † Przedni mechanizm różnicowy QE z automatyczną blokadą Neo Żółty: do wyboru 2WD / 4WD / Lock 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-4Lok †

Zawieszenie

Przód: Podwójne wahacz poprzeczny łukowy z przednim wahaczem / Tył: niezależny wahacz skrętny (TTI)

Koła

14-calowy odlew aluminiowy

Cechy

625 W magneto, wysokowytrzymałe wielofunkcyjne stojaki z systemem akcesoriów do szybkiego mocowania LinQ ™, wodoodporna tylna komora 5,7 galona (21,4 l), błotniki

Silnik

1000R

Pojemność silnika

1000

Typ

Rotax 976 cm3 V-twin, chłodzony cieczą

System dostarczania paliwa

Inteligentna kontrola przepustnicy (iTC ™) z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)

Przenoszenie napędu

CVT, P / R / N / H / Extra low L, standardowe hamowanie silnikiem

Napęd

Do wyboru 2WD / 4WD z automatyczną blokadą przedniego mechanizmu różnicowego Visco-Lok QE
Neo Yellow: Do wyboru 2WD / 4WD / Lock 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-4Lok

Wspomaganie kierownicy

Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS)

Przednie zawieszenie

Podwójne ramię A z przednim wahaczem o skoku 23,3 cm

Amortyzatory przednie

FOX † 1,5 PODIUM †

Tylne zawieszenie

Skrętny wahacz wleczony Niezależny (TTI) skok 25,1 cm

Amortyzatory tylne

FOX † 1,5 PODIUM †

Opony przednie

ITP† Cryptid 30 x 9 x 14 in. (76.6 x 22.9 x 35.6 cm)

Opony tylne

ITP† Cryptid 30 x 9 x 14 in. (76.6 x 22.9 x 35.6 cm)

Felgi

14-calowy odlew aluminiowy

Przód

Podwójne wentylowane hamulce tarczowe 214 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi

Tył

Pojedyńcze wentylowane hamulce tarczowe 214 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi

Dł. X szer. X wys

246 x 127 x 131 cm

Rozstaw osi

59 in. (149.9 cm)

Prześwit

33 cm

Masa własna

460 kg

Pojemność bagażnika

Tył: 90 kg

Pojemność przechowywania

Tył: 21,4 l

Uciąg

750 kg

Bak paliwa

5.4 gal (20.5 L)

Wysokość siedziska

93.3 cm

Wskaźnik

Cyfrowy wyświetlacz o przekątnej 7,6 cala: Prędkościomierz, obrotomierz, licznik kilometrów, liczniki podróży i godzin, pozycja biegu, wskaźnik 4 x 4, temperatura, światła silnika, elektroniczny wskaźnik poziomu paliwa, zegar

Oprzyrządowanie

Gniazdo prądu stałego typu zapalniczki w konsoli, standardowe złącze z tyłu (15-A)

System antykradzieżowy

System zabezpieczeń kodowany cyfrowo RF (D.E.S.S. ™)

Oświetlenie

230 W z dwóch projektorów 60 W i podwójnych reflektorów 55 W ze światłem tylnym / światłem hamowania

Wyciągarka

Wciągarka 3500 funtów (1588 kg)

Siedzisko

Standard

Ochrona

Wytrzymałe zderzaki przednie i tylne Podnóżki na błotnikach Błotniki
Neo Yellow: Wytrzymałe zderzaki przednie i tylne, Pełne owinięte łoża, Podnóżki do jazdy w błocie, Błotniki