

WYKONANE Z MYŚLĄ O BŁOCIE. Ulepszony, aby zmaksymalizować moc Rotax 1000R, zdobądź wyciągarkę, ulepszone zawieszenie, koła i opony, które pozwolą Ci pokonać najgorszy, najbardziej błotnisty teren.

Silnik
Rotax 976 cm3 V-twin, ze snorklami, chłodzony cieczą z przeniesioną chłodnicą

dyferencjał
Manta Green: do wyboru 2WD / 4WD z Visco-Lok † Przedni mechanizm różnicowy QE z automatyczną blokadą Neo Żółty: do wyboru 2WD / 4WD / Lock 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-4Lok †

zawieszenie
Przód: podwójne ramię A / Tył: niezależne wahacze skrętne (TTI)

Koła
14-calowy odlew aluminiowy

cechy
625 W magneto, wysokowytrzymałe wielofunkcyjne stojaki z systemem akcesoriów do szybkiego mocowania LinQ ™, wodoodporna tylna komora 5,7 galona (21,4 l), błotniki


WYKONANE Z MYŚLĄ O BŁOCIE. Ulepszony, aby zmaksymalizować moc Rotax 1000R, zdobądź wyciągarkę, ulepszone zawieszenie, koła i opony, które pozwolą Ci pokonać najgorszy, najbardziej błotnisty teren.

Silnik
Rotax 976 cm3 V-twin, ze snorklami, chłodzony cieczą z przeniesioną chłodnicą

Dyferencjał
Manta Green: do wyboru 2WD / 4WD z Visco-Lok † Przedni mechanizm różnicowy QE z automatyczną blokadą Neo Żółty: do wyboru 2WD / 4WD / Lock 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-4Lok †

Zawieszenie
Przód: Podwójne wahacz poprzeczny łukowy z przednim wahaczem / Tył: niezależny wahacz skrętny (TTI)

Koła
14-calowy odlew aluminiowy

Cechy
625 W magneto, wysokowytrzymałe wielofunkcyjne stojaki z systemem akcesoriów do szybkiego mocowania LinQ ™, wodoodporna tylna komora 5,7 galona (21,4 l), błotniki
Silnik
1000R
Pojemność silnika
1000
Typ
Rotax 976 cm3 V-twin, chłodzony cieczą
System dostarczania paliwa
Inteligentna kontrola przepustnicy (iTC ™) z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)
Przenoszenie napędu
CVT, P / R / N / H / Extra low L, standardowe hamowanie silnikiem
Napęd
Do wyboru 2WD / 4WD z automatyczną blokadą przedniego mechanizmu różnicowego Visco-Lok QE
Neo Yellow: Do wyboru 2WD / 4WD / Lock 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-4Lok
Wspomaganie kierownicy
Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS)
Przednie zawieszenie
Podwójne ramię A z przednim wahaczem o skoku 23,3 cm
Amortyzatory przednie
FOX † 1,5 PODIUM †
Tylne zawieszenie
Skrętny wahacz wleczony Niezależny (TTI) skok 25,1 cm
Amortyzatory tylne
FOX † 1,5 PODIUM †
Opony przednie
ITP† Cryptid 30 x 9 x 14 in. (76.6 x 22.9 x 35.6 cm)
Opony tylne
ITP† Cryptid 30 x 9 x 14 in. (76.6 x 22.9 x 35.6 cm)
Felgi
14-calowy odlew aluminiowy
Przód
Podwójne wentylowane hamulce tarczowe 214 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi
Tył
Pojedyńcze wentylowane hamulce tarczowe 214 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi
Dł. X szer. X wys
246 x 127 x 131 cm
Rozstaw osi
59 in. (149.9 cm)
Prześwit
33 cm
Masa własna
460 kg
Pojemność bagażnika
Tył: 90 kg
Pojemność przechowywania
Tył: 21,4 l
Uciąg
750 kg
Bak paliwa
5.4 gal (20.5 L)
Wysokość siedziska
93.3 cm
Wskaźnik
Cyfrowy wyświetlacz o przekątnej 7,6 cala: Prędkościomierz, obrotomierz, licznik kilometrów, liczniki podróży i godzin, pozycja biegu, wskaźnik 4 x 4, temperatura, światła silnika, elektroniczny wskaźnik poziomu paliwa, zegar
Oprzyrządowanie
Gniazdo prądu stałego typu zapalniczki w konsoli, standardowe złącze z tyłu (15-A)
System antykradzieżowy
System zabezpieczeń kodowany cyfrowo RF (D.E.S.S. ™)
Oświetlenie
230 W z dwóch projektorów 60 W i podwójnych reflektorów 55 W ze światłem tylnym / światłem hamowania
Wyciągarka
Wciągarka 3500 funtów (1588 kg)
Siedzisko
Standard
Ochrona
Wytrzymałe zderzaki przednie i tylne Podnóżki na błotnikach Błotniki
Neo Yellow: Wytrzymałe zderzaki przednie i tylne, Pełne owinięte łoża, Podnóżki do jazdy w błocie, Błotniki