OUTLANDER X MR 650

PEWNOŚĆ, ŻE DZIAŁA GŁĘBOKIE. Zbudowany z myślą o użytkowaniu w ekstremalnym błocie i mokrym terenie, z dodatkowymi snorklami, zewnętrzną ochroną i specjalnym zawieszeniem, silnikiem, skrzynią biegów oraz kołami i oponami gotowymi na błoto.

Silnik

Rotax 649,6 cm3 V-twin, z rurką, chłodzony cieczą z przesuniętą chłodnicą

dyferencjał

Do wyboru 2WD / 4WD / blokada 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-4Lok

zawieszenie

Przód: podwójne ramię A / Tył: niezależne wahacze skrętne (TTI)

Koła

12 cali. odlewane aluminiowe koła

cechy

Wytrzymały zderzak przedni, podnóżki do jazdy w błocie, błotniki

OUTLANDER X MR 650

PEWNOŚĆ, ŻE DZIAŁA GŁĘBOKIE. Zbudowany z myślą o użytkowaniu w ekstremalnym błocie i mokrym terenie, z dodatkowymi snorklami, zewnętrzną ochroną i specjalnym zawieszeniem, silnikiem, skrzynią biegów oraz kołami i oponami gotowymi na błoto.

Silnik

Rotax 649,6 cm3 V-twin, z rurką, chłodzony cieczą z przesuniętą chłodnicą

Dyferencjał

Do wyboru 2WD / 4WD / blokada 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-4Lok

Zawieszenie

Przód: Podwójne wahacz poprzeczny łukowy z przednim wahaczem / Tył: niezależny wahacz skrętny (TTI)

Koła

12 cali. odlewane aluminiowe koła

Cechy

Wytrzymały zderzak przedni, podnóżki do jazdy w błocie, błotniki

Silnik

650

Pojemność silnika

650

Typ

650: 59 KM (44 kW), Rotax 649,6 cm3 V-twin, chłodzony cieczą z przeniesioną chłodnicą

System dostarczania paliwa

Inteligentna kontrola przepustnicy (iTC ™) z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)

Przenoszenie napędu

CVT, P / R / N / H / L, standard engine braking

Napęd

Do wyboru 2WD / 4WD / blokada 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-4Lok

Wspomaganie kierownicy

Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS)

Przednie zawieszenie

Podwójne ramię A z przednim wahaczem o skoku 23,3 cm

Amortyzatory przednie

Olejowe

Tylne zawieszenie

Skrętny wahacz wleczony Niezależny (TTI) skok 25,1 cm

Amortyzatory tylne

Olejowe

Opony przednie

ITP Mega Mayhem 28 x 8 x 12 in. (71.1 x 20.3 x 30.5 cm)

Opony tylne

ITP Mega Mayhem 28 x 10 x 12 in. (71.1 x 25.4 x 30.5 cm)

Felgi

12 cali. odlew aluminiowy

Przód

Podwójne wentylowane hamulce tarczowe 214 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi

Tył

Pojedyńcze wentylowane hamulce tarczowe 214 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi

Dł. X szer. X wys

224 x 123 x 128 cm

Rozstaw osi

51 in. (129.5 cm)

Prześwit

29.9 cm

Masa własna

396 kg

Pojemność bagażnika

Tył: 90 kg

Pojemność przechowywania

Tył: 21,4 l

Uciąg

750 kg

Bak paliwa

5.4 gal (20.5 L)

Wysokość siedziska

89.5 cm

Wskaźnik

4,5 cala wyświetlacz cyfrowy: prędkościomierz, obrotomierz, licznik kilometrów, licznik podróży i godzin, pozycja biegu, wskaźnik 4 x 4, temperatura, światła silnika, elektroniczny wskaźnik poziomu paliwa i zegar

Oprzyrządowanie

Gniazdo prądu stałego typu zapalniczki w konsoli, standardowe złącze z tyłu (15-A)

System antykradzieżowy

System zabezpieczeń kodowany cyfrowo RF (D.E.S.S. ™)

Oświetlenie

230 W z dwóch projektorów 60 W i podwójnych reflektorów 55 W ze światłem tylnym / światłem hamowania

Wyciągarka

Wyciągarka 3500 funtów (1588 kg)

Siedzisko

Standard

Ochrona

Wytrzymały zderzak przedni, podnóżki do jazdy w błocie, błotniki