OUTLANDER X XC 1000R

Zbudowany, aby sprostać ekstremalnej teraźniejszości. Dla jeźdźców poszukujących najlepszych, wszechstronnych osiągów i obsługi – z wszystkimi najlepszymi fabrycznie zamontowanymi częściami, aby stworzyć ostatecznego Outlandera gotowego do cross country.

Silnik

Rotax 976 cm3 V-twin, chłodzony cieczą

dyferencjał

Do wyboru 2WD / 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-Lok † z automatyczną blokadą

zawieszenie

Przód: podwójne ramię A / Tył: niezależne wahacze skrętne (TTI)

Koła

14-calowy odlewane aluminiowe koła typu beadlock

cechy

Przedni zderzak z przednią prowadnicą, aluminiowa kierownica o profilu stożkowym z owiewkami, aluminiowe osłony przedniego, środkowego i na nogi, osłony przednich ramion z HMWPE, błotniki

OUTLANDER X XC 1000R

Zbudowany, aby sprostać ekstremalnej teraźniejszości. Dla jeźdźców poszukujących najlepszych, wszechstronnych osiągów i obsługi – z wszystkimi najlepszymi fabrycznie zamontowanymi częściami, aby stworzyć ostatecznego Outlandera gotowego do cross country.

Silnik

Rotax 976 cm3 V-twin, chłodzony cieczą

Dyferencjał

Do wyboru 2WD / 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-Lok † z automatyczną blokadą

Zawieszenie

Przód: Podwójne wahacz poprzeczny łukowy z przednim wahaczem / Tył: niezależny wahacz skrętny (TTI)

Koła

14-calowy odlewane aluminiowe koła typu beadlock

Cechy

Przedni zderzak z przednią prowadnicą, aluminiowa kierownica o profilu stożkowym z owiewkami, aluminiowe osłony przedniego, środkowego i na nogi, osłony przednich ramion z HMWPE, błotniki

Silnik

1000R

Pojemność silnika

1000

Typ

Rotax 976 cm3 V-twin, chłodzony cieczą

System dostarczania paliwa

Inteligentna kontrola przepustnicy (iTC ™) z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)

Przenoszenie napędu

CVT, P / R / N / H / L, standardowe hamowanie silnikiem

Napęd

Do wyboru 2WD / 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-Lok † z automatyczną blokadą

Wspomaganie kierownicy

Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS)

Przednie zawieszenie

Podwójne ramię A z przednim wahaczem o skoku 23,3 cm

Amortyzatory przednie

FOX † PODIUM † 1,5 RC2

Tylne zawieszenie

Podwójne, łukowe ramię A z przednim wahaczem 25,1 cm skoku

Amortyzatory tylne

FOX † PODIUM † 1,5 RC2

Opony przednie

ITP Terracross 26 x 8 x 14 in. (66 x 20.3 x 35.6cm)

Opony tylne

ITP Terracross 26 x 10 x 14 in. (66 x 25.4 x 35.6 cm)

Felgi

14-calowy beadlock z odlewu aluminiowego

Przód

Podwójne wentylowane hamulce tarczowe 214 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi

Tył

Pojedyńcze wentylowane hamulce tarczowe 214 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi

Dł. X szer. X wys

218.4 x 122 x 126 cm

Rozstaw osi

51 in. (129.5 cm)

Prześwit

27,9 cm

Masa własna

375 kg

Pojemność bagażnika

Przód: 45 kg Tył: 90 kg

Pojemność przechowywania

Tył: 21,4 l

Uciąg

750 kg

Bak paliwa

5.4 gal (20.5 L)

Wysokość siedziska

87.7 cm

Wskaźnik

Cyfrowy wyświetlacz o przekątnej 7,6 cala: prędkościomierz, obrotomierz, licznik kilometrów, liczniki podróży i motogodzin, pozycja biegu, wskaźnik 4 x 4, temperatura, odległość do pustego miejsca, światła silnika, wskaźnik poziomu paliwa, zegar

Oprzyrządowanie

Gniazdo prądu stałego typu zapalniczki w konsoli, standardowe złącze z tyłu (15-A)

System antykradzieżowy

System zabezpieczeń kodowany cyfrowo RF (D.E.S.S. ™)

Oświetlenie

230 W z dwóch projektorów 60 W i podwójnych reflektorów 55 W ze światłem tylnym / światłem hamowania

Wyciągarka

Wstępnie okablowany do dostępnej wyciągarki

Siedzisko

Standard

Ochrona

Przedni zderzak z przednią prowadnicą Aluminiowa kierownica o profilu stożkowym z owiewkami i kwadratową podkładką Przednie, środkowe i na nogi aluminiowe osłony podwozia HMWPE Osłony ramion A, błotniki