

Dynamiczne wspomaganie kierownicy (DPS) to koń roboczy, który dobrze jeździ na każdym zakręcie. Wypełnij adaptowalny schowek, włącz napęd na cztery koła i jedź najlepiej, bez rozciągania portfela.

Silnik
HD8: Rotax® 799,9 cm3 V-twin

Przekładnia
HD8: przekładnia PRO-TORQ z systemem szybkiego reagowania (QRS), wentylacja o wysokim przepływie powietrza i elektroniczna ochrona paska napędowego

zawieszenie
Przód: podwójne ramię A / Tył: TTA z zewnętrznym stabilizatorem

Koła
Koła stalowe 12 cali (30,5 cm)

cechy
Zintegrowany przedni zderzak stalowy, centralna osłona podwozia HMWPE


Dynamiczne wspomaganie kierownicy (DPS) to koń roboczy, który dobrze jeździ na każdym zakręcie. Wypełnij adaptowalny schowek, włącz napęd na cztery koła i jedź najlepiej, bez rozciągania portfela.

Silnik
HD8: Rotax® 799,9 cm3 V-twin

Przekładnia
HD8: przekładnia PRO-TORQ z systemem szybkiego reagowania (QRS), wentylacja o wysokim przepływie powietrza i elektroniczna ochrona paska napędowego

Zawieszenie
Przód: podwójne ramię A / Tył: TTA z zewnętrznym stabilizatorem

Koła
Koła stalowe 12 cali (30,5 cm)

Cechy
Zintegrowany przedni zderzak stalowy, centralna osłona podwozia HMWPE
Silnik
HD8
Pojemność silnika
799
Typ
HD8: 50 hp / 50 lb-ft, Rotax® 799.9 cc, V-twin, liquid cooled
System dostarczania paliwa
Inteligentna kontrola przepustnicy (iTC ™) z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)
Przenoszenie napędu
HD8: Przekładnia PRO-TORQ z systemem szybkiego reagowania (QRS), wentylacją z wysokim przepływem powietrza i elektroniczną ochroną paska napędowego, Extra-L / H / N / R / P
Napęd
HD8: do wyboru tryb Turf / 2WD / 4WD z automatyczną blokadą przedniego mechanizmu różnicowego Visco-Lok †
Wspomaganie jazdy
Elektroniczna kontrola zjazdu ze wzniesień ECO ™ / ECO Wyłączony / Tryby pracy
Wspomaganie kierownicy
Dynamiczne wspomaganie kierownicy (DPS)
Przednie zawieszenie
Podwójne ramię A / 10 cali (25,4 cm) skok
Amortyzatory przednie
Dwururowe amortyzatory gazowe
Tylne zawieszenie
TTA z zewnętrznym stabilizatorem / skok 10 cali (25,4 cm)
Amortyzatory tylne
Dwururowe amortyzatory gazowe
Opony przednie
HD8: Maxxis Bighorn 2.0† 27 x 9 x 14 in. (68.6 x 22.9 x 35.6 cm)
Opony tylne
HD8: Maxxis Bighorn 2.0† 27 x 11 x 14 in. (68.6 x 27.9 x 35.6 cm)
Felgi
14-calowy (35,6 cm) odlew aluminiowy
Przód
Podwójne wentylowane hamulce tarczowe 220 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi
Tył
Podwójne wentylowane hamulce tarczowe 220 mm z hydraulicznymi zaciskami jednotłoczkowymi
Dł. X szer. X wys
121 x 62 x 76 in. (307.1 x 157.5 x 193 cm)
Rozstaw osi
83 in. (211.5 cm)
Prześwit
HD8: 11 in. (28 cm)
Klatka
Profilowana klatka zatwierdzona przez ROPS
Masa własna
690 kg
Wymiary skrzyni ładunkowej
38 x 54.5 x 12 in. (96.5 x 138.4 x 30.5 cm)
Pojemność bagażnika
HD8: 1,000 lb (454 kg)
Ładowność tylnej klapy
250 lb (113.4 kg)
Pojemność przechowywania
Razem: 39,5 l Pod deską rozdzielczą: 22,8 l Deska rozdzielcza: 6,9 l Wodoodporna i wyjmowana skrzynka narzędziowa: 6,3 l Podłokietniki i uchwyty na kubki: 3,5 l
Ładowność
HD8: 1,500 lb (680 kg)
Bak paliwa
10.6 gal (40 L)
Ilość miejsc
3
Wskaźnik
Wyświetlacz cyfrowy o szerokości 4,5 cala (11,4 cm): Prędkościomierz, obrotomierz, licznik kilometrów, licznik podróży i motogodzin, paliwo, bieg, tryby pracy ECO / ECO Off / Work, pas bezpieczeństwa i wskaźnik 4×4, wskaźniki blokady mechanizmu różnicowego z przodu iz tyłu, diagnostyka, zegar, napięcie akumulatora, temperatura silnika
Akumulator
12-V (18 amp/h)
Magneto
HD8: 650-W
Oprzyrządowanie
Gniazdo prądu stałego typu zapalniczki w konsoli środkowej
Oświetlenie
Moc oświetlenia 140 W z czterech reflektorów 35 W zapewniających szeroką widoczność i tylne światła LED
Wyciągarka
Nie dotyczy
Siedzenia
Kanapa VERSA-PRO z odchylanymi siedzeniami pasażera, haczykami na spodzie i wyprofilowaną ławką ułatwiającą wchodzenie i wychodzenie z kabiny
Kierownica
Regulacja pochylenia kierownicy
Ochrona
Zintegrowany przedni zderzak stalowy, centralna osłona podwozia HMWPE
Hak
2-calowy odbiornik haka