Can-am Traxter MAX DPS HD8

Dynamiczne wspomaganie kierownicy (DPS) to koń roboczy, który dobrze jeździ na każdym zakręcie. Wypełnij adaptowalny schowek, włącz napęd na cztery koła i jedź najlepiej, bez rozciągania portfela.

Silnik

HD8: Rotax® 799,9 cm3 V-twin

Przekładnia

HD8: przekładnia PRO-TORQ z systemem szybkiego reagowania (QRS), wentylacja o wysokim przepływie powietrza i elektroniczna ochrona paska napędowego

zawieszenie

Przód: podwójne ramię A / Tył: TTA z zewnętrznym stabilizatorem

Koła

Koła stalowe 12 cali (30,5 cm)

cechy

Zintegrowany przedni zderzak stalowy, centralna osłona podwozia HMWPE

Can-am Traxter MAX DPS HD8

Dynamiczne wspomaganie kierownicy (DPS) to koń roboczy, który dobrze jeździ na każdym zakręcie. Wypełnij adaptowalny schowek, włącz napęd na cztery koła i jedź najlepiej, bez rozciągania portfela.

Silnik

HD8: Rotax® 799,9 cm3 V-twin

Przekładnia

HD8: przekładnia PRO-TORQ z systemem szybkiego reagowania (QRS), wentylacja o wysokim przepływie powietrza i elektroniczna ochrona paska napędowego

Zawieszenie

Przód: podwójne ramię A / Tył: TTA z zewnętrznym stabilizatorem

Koła

Koła stalowe 12 cali (30,5 cm)

Cechy

Zintegrowany przedni zderzak stalowy, centralna osłona podwozia HMWPE

Silnik

HD8

Pojemność silnika

799

Typ

HD8: 50 hp / 50 lb-ft, Rotax® 799.9 cc, V-twin, liquid cooled

System dostarczania paliwa

Inteligentna kontrola przepustnicy (iTC ™) z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)

Przenoszenie napędu

HD8: Przekładnia PRO-TORQ z systemem szybkiego reagowania (QRS), wentylacją z wysokim przepływem powietrza i elektroniczną ochroną paska napędowego, Extra-L / H / N / R / P

Napęd

HD8: Selectable Turf Mode / 2WD / 4WD with Visco-Lok† auto-locking front differential

Wspomaganie jazdy

Elektroniczna kontrola zjazdu ze wzniesień ECO ™ / ECO Wyłączony / Tryby pracy

Przednie zawieszenie

Podwójne ramię A / 10 cali (25,4 cm) skok

Amortyzatory przednie

Dwururowe amortyzatory gazowe

Tylne zawieszenie

TTA z zewnętrznym stabilizatorem / skok 10 cali (25,4 cm)

Amortyzatory tylne

Dwururowe amortyzatory gazowe

Opony przednie

HD8: Maxxis Bighorn 2.0† 27 x 9 x 14 in. (68.6 x 22.9 x 35.6 cm)

Opony tylne

HD8: Maxxis Bighorn 2.0† 27 x 11 x 14 in. (68.6 x 27.9 x 35.6 cm)

Felgi

14-calowy (35,6 cm) odlew aluminiowy

Przód

Podwójne wentylowane hamulce tarczowe 220 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi

Tył

Podwójne wentylowane hamulce tarczowe 220 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłoczkowymi

Dł. X szer. X wys

389.6 x 161.2 x x 193 cm

Rozstaw osi

294 cm

Prześwit

HD8: 11 in. (28 cm)

Klatka

Profilowana klatka zatwierdzona przez ROPS

Masa własna

794 kg

Wymiary skrzyni ładunkowej

38 x 54.5 x 12 in. (96.5 x 138.4 x 30.5 cm)

Pojemność bagażnika

HD8: 1,000 lb (454 kg) 

Ładowność tylnej klapy

250 lb (113.4 kg)

Pojemność przechowywania

Razem: 42,1 l Pod deską rozdzielczą: 22,8 l Deska rozdzielcza: 6,9 l Wodoodporna i wyjmowana skrzynka narzędziowa: 6,3 l Podłokietniki i uchwyty na kubki: 6,1 l

Ładowność

793,8 kg

Bak paliwa

10.6 gal (40 L)

Ilość miejsc 

6

Wskaźnik

Wyświetlacz cyfrowy o szerokości 4,5 cala (11,4 cm): Prędkościomierz, obrotomierz, licznik kilometrów, licznik podróży i motogodzin, paliwo, bieg, tryby pracy ECO / ECO Off / Work, pas bezpieczeństwa i wskaźnik 4×4, wskaźniki blokady mechanizmu różnicowego z przodu iz tyłu, diagnostyka, zegar, napięcie akumulatora, temperatura silnika

Akumulator

12-V (18 amp/h)

Magneto

HD8: 650-W

Oprzyrządowanie

Gniazdo prądu stałego typu zapalniczki w konsoli środkowej

Oświetlenie

Moc oświetlenia 140 W z czterech reflektorów 35 W zapewniających szeroką widoczność i tylne światła LED

Wyciągarka

Nie dotyczy

Siedzenia

Kanapa VERSA-PRO z odchylanymi siedzeniami pasażera, haczykami na spodzie i wyprofilowaną ławką ułatwiającą wchodzenie i wychodzenie z kabiny

Kierownica

Regulacja pochylenia kierownicy

Ochrona

Zintegrowany przedni zderzak stalowy, centralna osłona podwozia HMWPE

Hak

2-calowy odbiornik haka