Can-am Traxter PRO DPS HD10

DOSKONAŁA PLATFORMA. Najlepszy na świecie Can-Am z łóżkiem o wymiarach 4,5 x 6 stóp i momentem obrotowym do holowania jak nic innego w terenie. W pracy, na farmie, na ranczo, na polowaniu i podczas przejażdżek rekreacyjnych, Traxter PRO został zbudowany, aby rozciągnąć możliwości pojazdu side-by-side.

Silnik

Rotax® 976 cm3 V-twin, chłodzony cieczą

Przekładnia

Przekładnia PRO-TORQ z systemem szybkiego reagowania (QRS), wentylacja o wysokim przepływie powietrza i elektroniczna ochrona paska napędowego

zawieszenie

Przód: podwójne ramię A / Tył: TTA z zewnętrznym stabilizatorem

Koła

14-calowy (35,6 cm) odlewane aluminiowe koła

cechy

Zintegrowany przedni zderzak stalowy, pełna osłona podwozia

Can-am Traxter PRO DPS HD10

DOSKONAŁA PLATFORMA. Najlepszy na świecie Can-Am z łóżkiem o wymiarach 4,5 x 6 stóp i momentem obrotowym do holowania jak nic innego w terenie. W pracy, na farmie, na ranczo, na polowaniu i podczas przejażdżek rekreacyjnych, Traxter PRO został zbudowany, aby rozciągnąć możliwości pojazdu side-by-side.

Silnik

Rotax® 976 cm3 V-twin, chłodzony cieczą

Przekładnia

Przekładnia PRO-TORQ z systemem szybkiego reagowania (QRS), wentylacja o wysokim przepływie powietrza i elektroniczna ochrona paska napędowego

Zawieszenie

Przód: podwójne ramię A / Tył: TTA z zewnętrznym stabilizatorem

Koła

14-calowy (35,6 cm) odlewane aluminiowe koła

Cechy

Zintegrowany przedni zderzak stalowy, pełna osłona podwozia

Silnik

HD10

Pojemność silnika

976

Typ

HD10: 82 hp ( 61 kW), Rotax 976 cc, V-twin, liquid cooled

System dostarczania paliwa

Inteligentna kontrola przepustnicy (iTC ™) z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)

Przenoszenie napędu

Przekładnia PRO-TORQ z systemem szybkiego reagowania (QRS), wentylacją z wysokim przepływem powietrza i elektroniczną ochroną paska napędowego, Extra-L / H / N / R / P

Napęd

Do wyboru tryb Turf / 2WD / 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-Lok † QE z automatyczną blokadą

Wspomaganie jazdy

Elektroniczna kontrola zjazdu ze wzniesień ECO ™ / ECO Wyłączony / Tryby pracy

Wspomaganie kierownicy

Dynamiczne wspomaganie kierownicy (DPS)

Przednie zawieszenie

Łukowe podwójne ramię A / 11 cali (27,9 cm) skok

Amortyzatory przednie

Dwururowe amortyzatory gazowe

Tylne zawieszenie

Łukowy TTA z zewnętrznym stabilizatorem / skok 11 cali (27,9 cm)

Amortyzatory tylne

Dwururowe amortyzatory gazowe

Opony przednie

Maxxis Bighorn 2.0† 28 x 9 x 14 in. (71.1 x 22.9 x 35.6 cm)

Opony tylne

Maxxis Bighorn 2.0† 28 x 11 x 14 in. (71.1 x 27.9 x 35.6 cm)

Felgi

14-calowy odlew aluminiowy

Przód

Podwójne wentylowane hamulce tarczowe o średnicy 220 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłoczkowymi

Tył

Podwójne wentylowane hamulce tarczowe o średnicy 220 mm z hydraulicznymi zaciskami jednotłoczkowymi

Dł. X szer. X wys

391.5 x 162.5 x 198.1 cm

Rozstaw osi

83 in. (211.5 cm)

Prześwit

13 in. (33 cm)

Klatka

Profilowana klatka zatwierdzona przez ROPS

Masa własna

1833 lb (831.5 kg)

Wymiary skrzyni ładunkowej

72 x 54.5 x 10 in. (180,3 x 138.4 x 25.4 cm)

Pojemność bagażnika

1,000 lb (454 kg) 

Ładowność tylnej klapy

250 lb (113.4 kg)

Pojemność przechowywania

Razem: 356 l (94 gal.) Pod deską rozdzielczą: 22,8 l (6 gal) Pysk: 6,9 l (1,8 gal) Wodoodporny i wyjmowany pojemnik na narzędzia: 6,3 l (1,7 gal) Podłokietniki i uchwyty na kubki: 3,5 l (0,9 gal) Dolny pojemnik do przechowywania 83,6 gal (316,5 L)

Ładowność

HD8: 1,500 lb (680 kg)

Bak paliwa

10.6 gal (40 L)

Ilość miejsc 

3

Wskaźnik

Cyfrowy wyświetlacz o szerokości 7,6 cala (19,3 cm) z klawiaturą: Prędkościomierz, obrotomierz, licznik kilometrów, licznik podróży i motogodzin, paliwo, pozycja biegu, tryby pracy ECO / ECO Off / Work, pas bezpieczeństwa, diagnostyka, zegar, napięcie akumulatora, temperatura silnika

Akumulator

12-V (18 amp/h)

Magneto

650-W

Oprzyrządowanie

Gniazdo prądu stałego typu zapalniczki w konsoli środkowej

Oświetlenie

Moc oświetlenia 140 W z czterech reflektorów 35 W zapewniających szeroką widoczność i tylne światła LED

Wyciągarka

Wyciągarka 2041 kg z prowadnicą rolkową

Siedzenia

Kanapa VERSA-PRO z odchylanymi siedzeniami pasażera, haczykami na spodzie i wyprofilowaną ławką ułatwiającą wchodzenie i wychodzenie z kabiny

Kierownica

Regulacja pochylenia kierownicy

Ochrona

Zintegrowany przedni zderzak stalowy, centralna osłona podwozia HMWPE

Hak

2-calowy odbiornik haka