Can-am Traxter PRO DPS T HD10

PERFEKCYJNA PLATFORMA. Najlepszy na świecie Can-Am z paką o wymiarach 1,37 x 1,82 m i momentem obrotowym dostosowanym do holowania jak nic innego w terenie. W pracy, na farmie, na ranczo, na polowaniu i podczas przejażdżek rekreacyjnych Traxter PRO został stworzony, aby zwiększyć możliwości pojazdu side-by-side. 

Silnik

Rotax® 976 cm3 V-twin, chłodzony cieczą

Przekładnia

Przekładnia PRO-TORQ z systemem szybkiego reagowania (QRS), wentylacja o wysokim przepływie powietrza i elektroniczna ochrona paska napędowego

zawieszenie

Przód: podwójne ramię A / Tył: TTA z zewnętrznym stabilizatorem

Koła

14-calowe (35,6 cm) odlewane aluminiowe koła

cechy

Zintegrowany przedni zderzak stalowy, pełna osłona podwozia

Can-am Traxter PRO DPS T HD10

PERFEKCYJNA PLATFORMA. Najlepszy na świecie Can-Am z paką o wymiarach 1,37 x 1,82 m i momentem obrotowym dostosowanym do holowania jak nic innego w terenie. W pracy, na farmie, na ranczo, na polowaniu i podczas przejażdżek rekreacyjnych Traxter PRO został stworzony, aby zwiększyć możliwości pojazdu side-by-side. 

Silnik

Rotax® 976 cm3 V-twin, chłodzony cieczą

Przekładnia

Przekładnia PRO-TORQ z systemem szybkiego reagowania (QRS), wentylacja o wysokim przepływie powietrza i elektroniczna ochrona paska napędowego

Zawieszenie

Przód: podwójne ramię A / Tył: TTA z zewnętrznym stabilizatorem

Koła

14-calowe (35,6 cm) odlewane aluminiowe koła

Cechy

Zintegrowany przedni zderzak stalowy, pełna osłona podwozia

Silnik

HD10

Pojemność silnika

976

Typ

HD10: 82 hp ( 61 kW), Rotax 976 cc, V-twin, chłodzony cieczą

System dostarczania paliwa

Inteligentna kontrola przepustnicy (iTC ™) z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)

Przenoszenie napędu

Przekładnia PRO-TORQ z systemem szybkiego reagowania (QRS), wentylacją z wysokim przepływem powietrza i elektroniczną ochroną paska napędowego, Extra-L / H / N / R / P

Napęd

Możliwość wyboru trybu Turf / 2WD / 4WD z otwartym przednim mechanizmem różnicowym z systemem ABS

Wspomaganie jazdy

Elektroniczna kontrola zjazdu ze wzniesień ECO ™ / ECO Wyłączony / Tryby pracy

Wspomaganie kierownicy

Dynamiczne wspomaganie kierownicy (DPS)

Przednie zawieszenie

Łukowe podwójne ramię A / 11 cali (27,9 cm) skok

Amortyzatory przednie

Dwururowe amortyzatory gazowe

Tylne zawieszenie

Łukowy TTA z zewnętrznym stabilizatorem / skok 11 cali (27,9 cm)

Amortyzatory tylne

Dwururowe amortyzatory gazowe

Opony przednie

Maxxis Bighorn 2.0† 28 x 11 x 14 in.

Opony tylne

Maxxis Bighorn 2.0† 28 x 11 x 14 in.

Felgi

14-calowy odlew aluminiowy

Przód

Podwójne wentylowane hamulce tarczowe o średnicy 220 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłoczkowymi

Tył

Podwójne wentylowane hamulce tarczowe o średnicy 220 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłoczkowymi

Dł. X szer. X wys

54,1 × 64 × 78 (391,5 × 162,5 × 198,1 cm)

Rozstaw osi

115,5 cala (294 cm)

Prześwit

13 in. (33 cm)

Klatka

Profilowana klatka zatwierdzona przez ROPS

Masa własna

1833 lb (831.5 kg)

Wymiary skrzyni ładunkowej

72 x 54,5 x 10 cali (180,3 x 138,4 x 25,4 cm)

Pojemność bagażnika

1,000 lb (454 kg) 

Ładowność tylnej klapy

250 lb (113.4 kg)

Pojemność przechowywania

Razem: 92,3 gal (350 l)

Pod deską rozdzielczą: 6 gal (22,8 l)

Deska rozdzielcza: 1,8 galona (6,9 l)

Podłokietniki i uchwyty na kubki: 3,5 l (0.9 gal)
Schowek dolny 316.5 l (83.6 gal)

Ładowność

1700 funtów (771 kg)

Bak paliwa

10.6 gal (40 L)

Ilość miejsc 

3

Wskaźnik

Szeroki wyświetlacz cyfrowy o przekątnej 4,5 cala: prędkościomierz, obrotomierz, licznik kilometrów, liczniki przebiegu i motogodzin, paliwo, biegi, tryby pracy ECO/ECO Off/pracy, pas bezpieczeństwa i wskaźnik 4×4, przednie i tylne wskaźniki blokady dyferencjału, diagnostyka, zegar, napięcie akumulatora, temperatura silnika

Akumulator

12-V (18 amp/h)

Magneto

650-W

Oprzyrządowanie

Gniazdo prądu stałego typu zapalniczki w konsoli środkowej

Oświetlenie

Moc oświetlenia 140 W z czterech reflektorów 35 W zapewniających szeroką widoczność i tylne światła LED

Wyciągarka

Nie dotyczy

Siedzenia

Kanapa VERSA-PRO z odchylanymi siedzeniami pasażera, haczykami na spodzie i wyprofilowaną ławką ułatwiającą wchodzenie i wychodzenie z kabiny

Kierownica

Regulacja pochylenia kierownicy

Ochrona

Zintegrowany przedni zderzak stalowy, centralna osłona podwozia HMWPE

Hak

2-calowy odbiornik haka