Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/users/perfectmoto/public_html/perfectmoto/wp-content/plugins/amz-configurator-core/includes/kc/templates/kc_single_image.php on line 74

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/users/perfectmoto/public_html/perfectmoto/wp-content/plugins/amz-configurator-core/includes/kc/templates/kc_single_image.php on line 78
OUTLANDER MAX DPS 570

Bardziej komfortowe wrażenia z jazdy na dwóch siedziskach, które łatwo i szybko przekształca się w jedynkę. Z dodatkowym komfortem Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS).

Silnik

Rotax 570 cm3 V-twin, chłodzony cieczą

dyferencjał

Do wyboru 2WD / 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-Lok † z automatyczną blokadą

zawieszenie

Przód: podwójne ramię A / Tył: niezależne wahacze skrętne (TTI)

Koła

12 cali. stalowe koła

cechy

Uciąg 590 kg


Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/users/perfectmoto/public_html/perfectmoto/wp-content/plugins/amz-configurator-core/includes/kc/templates/kc_single_image.php on line 74

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/users/perfectmoto/public_html/perfectmoto/wp-content/plugins/amz-configurator-core/includes/kc/templates/kc_single_image.php on line 78
OUTLANDER MAX DPS 570

Bardziej komfortowe wrażenia z jazdy na dwóch siedziskach, które łatwo i szybko przekształca się w jedynkę. Z dodatkowym komfortem Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS).

Silnik

Rotax 570 cm3 V-twin, chłodzony cieczą

Dyferencjał

Do wyboru 2WD / 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-Lok † z automatyczną blokadą

Zawieszenie

Przód: podwójne ramię A / Tył: niezależne wahacze skrętne (TTI)

Koła

12 cali. stalowe koła

Cechy

Uciąg 590 kg

Silnik

570

Pojemność silnika

570

Typ

Rotax 570 cm3 V-twin, chłodzony cieczą

System dostarczania paliwa

Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI)

Przenoszenie napędu

CVT, P / R / N / H / L, standardowe hamowanie silnikiem

Napęd

Do wyboru 2WD / 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-Lok † z automatyczną blokadą

Wspomaganie kierownicy

Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS)

Przednie zawieszenie

Podwójne ramię A 9 cali (22,9 cm) skok

Amortyzatory przednie

Olejowe

Tylne zawieszenie

Skrętny wahacz wleczony Niezależny (TTI) skok 8,8 cala (22,4 cm)

Amortyzatory tylne

Olejowe

Opony przednie

Carlisle† Trail Wolf 25 x 8 x 12 in. (63.5 x 20.3 x 30.5 cm)

Opony tylne

Carlisle† Trail Wolf 25 x 10 x 12 in. (63.5 x 25.4 x 30.5 cm)

Felgi

Stal 12 cali (30,5 cm)

Przód

Podwójne wentylowane hamulce tarczowe 214 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi

Tył

Pojedyńcze wentylowane hamulce tarczowe 214 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi

Dł. X szer. X wys

231 x 117 x 133 cm

Rozstaw osi

149.9 cm

Prześwit

10.5 in. (26.7 cm)

Masa własna

336 kg

Pojemność bagażnika

Przód: 120 funtów (54,4 kg) / Tył: 240 funtów (109 kg)

Pojemność przechowywania

Tył: 2,9 gal (10,9 l)

Uciąg

1,300 lb (590 kg)

Bak paliwa

5.4 gal (20.5 L)

Wysokość siedziska

85.8 cm

Wskaźnik

4,5 cala wyświetlacz cyfrowy: prędkościomierz, obrotomierz,
licznik kilometrów, liczniki przebiegu i motogodzin, pozycja biegu,
Wskaźnik 4 x 4, temperatura, światła,
elektroniczny wskaźnik poziomu paliwa i zegar

Oprzyrządowanie

Gniazdo prądu stałego typu zapalniczki w konsoli, standardowe złącze z tyłu (15-A)

System antykradzieżowy

Nie dotyczy

Oświetlenie

70 W z podwójnego światła przedniego / hamowania o mocy 35 W.

Wyciągarka

Wstępnie okablowany do dostępnej wyciągarki

Siedzisko

Convertible Rack System (CRS)

Ochrona

Wytrzymały przedni zderzak