Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/users/perfectmoto/public_html/perfectmoto/wp-content/plugins/amz-configurator-core/includes/kc/templates/kc_single_image.php on line 74
Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/users/perfectmoto/public_html/perfectmoto/wp-content/plugins/amz-configurator-core/includes/kc/templates/kc_single_image.php on line 78
Najwyższe możliwości, styl i wszechstronność w połączeniu z potężnym silnikiem 1000R Rotax. Poradzi sobie z weekendowymi podróżami we dwoje i wszelkimi warunkami po drodze.
Silnik
Rotax 976 cm3 V-twin, chłodzony cieczą
dyferencjał
Do wyboru 2WD / 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-4Lok † z automatyczną blokadą
zawieszenie
Przód: podwójne ramię A / Tył: niezależne wahacze skrętne (TTI)
Koła
14-calowe odlewane aluminiowe koła
cechy
Wytrzymałe przednie i tylne zderzaki, owiewki kierownicy, błotniki
Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/users/perfectmoto/public_html/perfectmoto/wp-content/plugins/amz-configurator-core/includes/kc/templates/kc_single_image.php on line 74
Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/users/perfectmoto/public_html/perfectmoto/wp-content/plugins/amz-configurator-core/includes/kc/templates/kc_single_image.php on line 78
Najwyższe możliwości, styl i wszechstronność w połączeniu z potężnym silnikiem 1000R Rotax. Poradzi sobie z weekendowymi podróżami we dwoje i wszelkimi warunkami po drodze.
Silnik
Rotax 976 cm3 V-twin, chłodzony cieczą
Dyferencjał
Do wyboru 2WD / 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-4Lok † z automatyczną blokadą
Zawieszenie
Przód: Podwójne wahacz poprzeczny łukowy z przednim wahaczem / Tył: niezależny wahacz skrętny (TTI)
Koła
14-calowe odlewane aluminiowe koła
Cechy
Wytrzymałe przednie i tylne zderzaki, owiewki kierownicy, błotniki
Silnik
1000R
Pojemność silnika
1000
Typ
Rotax 976 cm3 V-twin, chłodzony cieczą
System dostarczania paliwa
Inteligentna kontrola przepustnicy (iTC ™) z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)
Przenoszenie napędu
CVT, P / R / N / H / L, standardowe hamowanie silnikiem
Napęd
Do wyboru 2WD / 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-4Lok † z automatyczną blokadą
Wspomaganie kierownicy
Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS)
Przednie zawieszenie
Podwójne ramię A z przednim wahaczem o skoku 23,3 cm
Amortyzatory przednie
FOX 1.5 PODIUM QS3
Tylne zawieszenie
Skrętny wahacz wleczony Niezależny (TTI) skok 25,1 cm
Amortyzatory tylne
FOX 1.5 PODIUM QS3
Opony przednie
Maxxis Bighorn 2.0 27 x 9 x 14 in. (68.6 x 22.9 x 35.6 cm)
Opony tylne
Maxxis Bighorn 2.0 27 x 11 x 14 in. (68.8 x 27.9 x 35.6 cm)
Felgi
14-calowy odlew aluminiowy
Przód
Podwójne wentylowane hamulce tarczowe 214 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi
Tył
Pojedyńcze wentylowane hamulce tarczowe 214 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi
Dł. X szer. X wys
239 x 122 x 135 cm
Rozstaw osi
149.9 cm
Prześwit
27.9 cm
Masa własna
408 kg
Pojemność bagażnika
Przód: 45 kg Tył: 90 kg
Pojemność przechowywania
Tył: 21,4 l
Uciąg
750 kg
Bak paliwa
5.4 gal (20.5 L)
Wysokość siedziska
87.7 cm
Wskaźnik
Cyfrowy wyświetlacz o przekątnej 7,6 cala: prędkościomierz, obrotomierz, licznik kilometrów, liczniki podróży i motogodzin, pozycja biegu, wskaźnik 4 x 4, temperatura, światła silnika, wskaźnik poziomu paliwa, zegar
Oprzyrządowanie
Gniazdo prądu stałego typu zapalniczki w konsoli, standardowe złącze z tyłu (15-A)
System antykradzieżowy
System zabezpieczeń kodowany cyfrowo RF (D.E.S.S. ™)
Oświetlenie
230 W z dwóch reflektorów 60 W i podwójnych reflektorów 55 W ze światłem tylnym / światłem hamowania
Wyciągarka
Wyciągarka 1361 kg z rolką prowadzącą
Siedzisko
System Convertible Rack (CRS)
Ochrona
Wytrzymałe przednie i tylne zderzaki, owiewki kierownicy, błotniki