Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/users/perfectmoto/public_html/perfectmoto/wp-content/plugins/amz-configurator-core/includes/kc/templates/kc_single_image.php on line 74

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/users/perfectmoto/public_html/perfectmoto/wp-content/plugins/amz-configurator-core/includes/kc/templates/kc_single_image.php on line 78
OUTLANDER MAX LIMITED 1000R

Najwyższe możliwości, styl i wszechstronność w połączeniu z potężnym silnikiem 1000R Rotax. Poradzi sobie z weekendowymi podróżami we dwoje i wszelkimi warunkami po drodze.

Silnik

Rotax 976 cm3 V-twin, chłodzony cieczą

dyferencjał

Do wyboru 2WD / 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-4Lok † z automatyczną blokadą

zawieszenie

Przód: podwójne ramię A / Tył: niezależne wahacze skrętne (TTI)

Koła

14-calowe odlewane aluminiowe koła

cechy

Wytrzymałe przednie i tylne zderzaki, owiewki kierownicy, błotniki


Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/users/perfectmoto/public_html/perfectmoto/wp-content/plugins/amz-configurator-core/includes/kc/templates/kc_single_image.php on line 74

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/users/perfectmoto/public_html/perfectmoto/wp-content/plugins/amz-configurator-core/includes/kc/templates/kc_single_image.php on line 78
OUTLANDER MAX LIMITED 1000R

Najwyższe możliwości, styl i wszechstronność w połączeniu z potężnym silnikiem 1000R Rotax. Poradzi sobie z weekendowymi podróżami we dwoje i wszelkimi warunkami po drodze.

Silnik

Rotax 976 cm3 V-twin, chłodzony cieczą

Dyferencjał

Do wyboru 2WD / 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-4Lok † z automatyczną blokadą

Zawieszenie

Przód: Podwójne wahacz poprzeczny łukowy z przednim wahaczem / Tył: niezależny wahacz skrętny (TTI)

Koła

14-calowe odlewane aluminiowe koła

Cechy

Wytrzymałe przednie i tylne zderzaki, owiewki kierownicy, błotniki

Silnik

1000R

Pojemność silnika

1000

Typ

Rotax 976 cm3 V-twin, chłodzony cieczą

System dostarczania paliwa

Inteligentna kontrola przepustnicy (iTC ™) z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)

Przenoszenie napędu

CVT, P / R / N / H / L, standardowe hamowanie silnikiem

Napęd

Do wyboru 2WD / 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-4Lok † z automatyczną blokadą

Wspomaganie kierownicy

Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS)

Przednie zawieszenie

Podwójne ramię A z przednim wahaczem o skoku 23,3 cm

Amortyzatory przednie

FOX 1.5 PODIUM QS3

Tylne zawieszenie

Skrętny wahacz wleczony Niezależny (TTI) skok 25,1 cm

Amortyzatory tylne

FOX 1.5 PODIUM QS3

Opony przednie

Maxxis Bighorn 2.0 27 x 9 x 14 in. (68.6 x 22.9 x 35.6 cm)

Opony tylne

Maxxis Bighorn 2.0 27 x 11 x 14 in. (68.8 x 27.9 x 35.6 cm)

Felgi

14-calowy odlew aluminiowy

Przód

Podwójne wentylowane hamulce tarczowe 214 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi

Tył

Pojedyńcze wentylowane hamulce tarczowe 214 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi

Dł. X szer. X wys

239 x 122 x 135 cm

Rozstaw osi

149.9 cm

Prześwit

27.9 cm

Masa własna

408 kg

Pojemność bagażnika

Przód: 45 kg Tył: 90 kg

Pojemność przechowywania

Tył: 21,4 l

Uciąg

750 kg

Bak paliwa

5.4 gal (20.5 L)

Wysokość siedziska

87.7 cm

Wskaźnik

Cyfrowy wyświetlacz o przekątnej 7,6 cala: prędkościomierz, obrotomierz, licznik kilometrów, liczniki podróży i motogodzin, pozycja biegu, wskaźnik 4 x 4, temperatura, światła silnika, wskaźnik poziomu paliwa, zegar

Oprzyrządowanie

Gniazdo prądu stałego typu zapalniczki w konsoli, standardowe złącze z tyłu (15-A)

System antykradzieżowy

System zabezpieczeń kodowany cyfrowo RF (D.E.S.S. ™)

Oświetlenie

230 W z dwóch reflektorów 60 W i podwójnych reflektorów 55 W ze światłem tylnym / światłem hamowania

Wyciągarka

Wyciągarka 1361 kg z rolką prowadzącą

Siedzisko

System Convertible Rack (CRS)

Ochrona

Wytrzymałe przednie i tylne zderzaki, owiewki kierownicy, błotniki