Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/users/perfectmoto/public_html/perfectmoto/wp-content/plugins/amz-configurator-core/includes/kc/templates/kc_single_image.php on line 74
Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/users/perfectmoto/public_html/perfectmoto/wp-content/plugins/amz-configurator-core/includes/kc/templates/kc_single_image.php on line 78
Zbudowany, aby sprostać ekstremalnej teraźniejszości. Dla jeźdźców poszukujących najlepszych, wszechstronnych osiągów i obsługi – z wszystkimi najlepszymi fabrycznie zamontowanymi częściami, aby stworzyć ostatecznego Outlandera gotowego do cross country.
Silnik
Rotax 976 cm3 V-twin, chłodzony cieczą
dyferencjał
Do wyboru 2WD / 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-Lok † z automatyczną blokadą
zawieszenie
Przód: podwójne ramię A / Tył: niezależne wahacze skrętne (TTI)
Koła
14-calowy odlewane aluminiowe koła typu beadlock
cechy
Przedni zderzak z przednią prowadnicą, aluminiowa kierownica o profilu stożkowym z owiewkami, aluminiowe osłony przedniego, środkowego i na nogi, osłony przednich ramion z HMWPE, błotniki
Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/users/perfectmoto/public_html/perfectmoto/wp-content/plugins/amz-configurator-core/includes/kc/templates/kc_single_image.php on line 74
Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/users/perfectmoto/public_html/perfectmoto/wp-content/plugins/amz-configurator-core/includes/kc/templates/kc_single_image.php on line 78
Zbudowany, aby sprostać ekstremalnej teraźniejszości. Dla jeźdźców poszukujących najlepszych, wszechstronnych osiągów i obsługi – z wszystkimi najlepszymi fabrycznie zamontowanymi częściami, aby stworzyć ostatecznego Outlandera gotowego do cross country.
Silnik
Rotax 976 cm3 V-twin, chłodzony cieczą
Dyferencjał
Do wyboru 2WD / 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-Lok † z automatyczną blokadą
Zawieszenie
Przód: Podwójne wahacz poprzeczny łukowy z przednim wahaczem / Tył: niezależny wahacz skrętny (TTI)
Koła
14-calowy odlewane aluminiowe koła typu beadlock
Cechy
Przedni zderzak z przednią prowadnicą, aluminiowa kierownica o profilu stożkowym z owiewkami, aluminiowe osłony przedniego, środkowego i na nogi, osłony przednich ramion z HMWPE, błotniki
Silnik
1000R
Pojemność silnika
1000
Typ
Rotax 976 cm3 V-twin, chłodzony cieczą
System dostarczania paliwa
Inteligentna kontrola przepustnicy (iTC ™) z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)
Przenoszenie napędu
CVT, P / R / N / H / L, standardowe hamowanie silnikiem
Napęd
Do wyboru 2WD / 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-Lok † z automatyczną blokadą
Wspomaganie kierownicy
Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS)
Przednie zawieszenie
Podwójne ramię A z przednim wahaczem o skoku 23,3 cm
Amortyzatory przednie
FOX† 1.5 PODIUM† QS3
Tylne zawieszenie
Podwójne, łukowe ramię A z przednim wahaczem 25,1 cm skoku
Amortyzatory tylne
FOX† 1.5 PODIUM† QS3
Opony przednie
ITP Terracross 26 x 8 x 14 in. (66 x 20.3 x 35.6cm)
Opony tylne
ITP Terracross 26 x 10 x 14 in. (66 x 25.4 x 35.6 cm)
Felgi
14-calowy beadlock z odlewu aluminiowego
Przód
Podwójne wentylowane hamulce tarczowe 214 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi
Tył
Pojedyńcze wentylowane hamulce tarczowe 214 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi
Dł. X szer. X wys
218.4 x 122 x 126 cm
Rozstaw osi
51 in. (129.5 cm)
Prześwit
27,9 cm
Masa własna
375 kg
Pojemność bagażnika
Przód: 45 kg Tył: 90 kg
Pojemność przechowywania
Tył: 21,4 l
Uciąg
750 kg
Bak paliwa
5.4 gal (20.5 L)
Wysokość siedziska
87.7 cm
Wskaźnik
Cyfrowy wyświetlacz o przekątnej 7,6 cala: prędkościomierz, obrotomierz, licznik kilometrów, liczniki podróży i motogodzin, pozycja biegu, wskaźnik 4 x 4, temperatura, odległość do pustego miejsca, światła silnika, wskaźnik poziomu paliwa, zegar
Oprzyrządowanie
Gniazdo prądu stałego typu zapalniczki w konsoli, standardowe złącze z tyłu (15-A)
System antykradzieżowy
System zabezpieczeń kodowany cyfrowo RF (D.E.S.S. ™)
Oświetlenie
230 W z dwóch reflektorów 60 W i podwójnych reflektorów 55 W ze światłem tylnym / światłem hamowania
Wyciągarka
Wstępnie okablowany do wyciągarki
Siedzisko
Standard
Ochrona
Przedni zderzak z przednią prowadnicą Aluminiowa kierownica o profilu stożkowym z owiewkami i kwadratową podkładką Przednie, środkowe i na nogi aluminiowe osłony podwozia HMWPE Osłony ramion A, błotniki