Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/users/perfectmoto/public_html/perfectmoto/wp-content/plugins/amz-configurator-core/includes/kc/templates/kc_single_image.php on line 74

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/users/perfectmoto/public_html/perfectmoto/wp-content/plugins/amz-configurator-core/includes/kc/templates/kc_single_image.php on line 78
RENEGADE X MR 1000R

91-konny Renegade X mr 1000R jest wytrzymały, by jeździć szybko i daleko w błocie. Dzięki zawieszeniu nowej generacji i przednim mechanizmowi różnicowemu Visco-4Lok gra naprawdę się zmieniła.

Silnik

Rotax 976 cm3 V-twin, chłodzony cieczą

dyferencjał

Do wyboru 2WD / 4WD / Lock 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-4Lok †

zawieszenie

Przód: podwójne ramię A / Tył: niezależne wahacze skrętne (TTI)

Koła

14-calowe koła z odlewanego aluminium beadlock

cechy

Przednie i tylne zderzaki, przednia i środkowa aluminiowa płyta ochronna, Aluminiowa kierownica o profilu stożkowym z uchwytem i pełnymi osłonami przednimi, Błotniki


Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/users/perfectmoto/public_html/perfectmoto/wp-content/plugins/amz-configurator-core/includes/kc/templates/kc_single_image.php on line 74

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/users/perfectmoto/public_html/perfectmoto/wp-content/plugins/amz-configurator-core/includes/kc/templates/kc_single_image.php on line 78
RENEGADE X MR 1000R

91-konny Renegade X mr 1000R jest wytrzymały, by jeździć szybko i daleko w błocie. Dzięki zawieszeniu nowej generacji i przednim mechanizmowi różnicowemu Visco-4Lok gra naprawdę się zmieniła.

Silnik

Rotax 976 cm3 V-twin, chłodzony cieczą

Dyferencjał

Do wyboru 2WD / 4WD / Lock 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-4Lok †

Zawieszenie

Przód: Podwójne wahacz poprzeczny łukowy z przednim wahaczem / Tył: niezależny wahacz skrętny (TTI)

Koła

14-calowe koła z odlewanego aluminium beadlock

Cechy

Przednie i tylne zderzaki, przednia i środkowa aluminiowa płyta ochronna, Aluminiowa kierownica o profilu stożkowym z uchwytem i pełnymi osłonami przednimi, Błotniki

Silnik

1000R

Pojemność silnika

1000

Typ

91HP, Rotax 976 cm3 V-twin, ze snorklami, chłodzony cieczą

System dostarczania paliwa

Inteligentna kontrola przepustnicy (iTC ™) z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)

Przenoszenie napędu

CVT, P / R / N / H / Extra Low L, standardowe hamowanie silnikiem

Napęd

Do wyboru 2WD / 4WD / Lock 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-4Lok

Wspomaganie kierownicy

Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS)

Przednie zawieszenie

Łukowate podwójne ramię A z przednim stabilizatorem

Amortyzatory przednie

FOX † 1,5 PODIUM † QS3

Tylne zawieszenie

Skrętny wahacz wleczony Niezależny (TTI) 

Amortyzatory tylne

FOX † 1,5 PODIUM † QS3

Opony przednie

ITP Cryptid 30 x 9 x 14 in. (76.6 x 22.9 x 35.6 cm)

Opony tylne

ITP Cryptid 30 x 9 x 14 in. (76.6 x 22.9 x 35.6 cm)

Felgi

14-calowy odlew aluminiowy beadlock

Przód

Podwójne wentylowane hamulce tarczowe 214 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi

Tył

Pojedyńcze wentylowane hamulce tarczowe 214 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi

Dł. X szer. X wys

224 x 127 x 131 cm

Rozstaw osi

51 in. (129.5 cm)

Prześwit

31.8 cm

Masa własna

450 kg

Pojemność bagażnika

Tył: 16 kg

Pojemność przechowywania

Nie dotyczy

Uciąg

1300 funtów (590 kg)

Bak paliwa

5.4 gal (20.5 L)

Wysokość siedziska

93.3 cm

Wskaźnik

Cyfrowy wyświetlacz 4,5 cala: Prędkościomierz, obrotomierz, licznik kilometrów, licznik podróży i motogodzin, pozycja biegu, wskaźnik 4×4, temperatura,  elektroniczny wskaźnik poziomu paliwa i zegar

Oprzyrządowanie

Gniazdo prądu stałego typu zapalniczki w konsoli, standardowe złącze z tyłu (15-A)

System antykradzieżowy

System zabezpieczeń kodowany cyfrowo RF (D.E.S.S. ™)

Oświetlenie

240 W z 4 reflektorów montowanych na błotniku (60 W) ze światłem tylnym / światłem hamowania

Wyciągarka

Wyciągarka 3500 funtów (1588 kg)

Siedzisko

Standard

Ochrona

Przednie i tylne zderzaki, aluminiowa kierownica o profilu stożkowym z chwyatmi, całkowicie osłoniętymi, błotniki, przednia i środkowa aluminiowa osłona