Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/users/perfectmoto/public_html/perfectmoto/wp-content/plugins/amz-configurator-core/includes/kc/templates/kc_single_image.php on line 74
Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/users/perfectmoto/public_html/perfectmoto/wp-content/plugins/amz-configurator-core/includes/kc/templates/kc_single_image.php on line 78
91-konny Renegade X mr 1000R jest wytrzymały, by jeździć szybko i daleko w błocie. Dzięki zawieszeniu nowej generacji i przednim mechanizmowi różnicowemu Visco-4Lok gra naprawdę się zmieniła.
Silnik
Rotax 976 cm3 V-twin, chłodzony cieczą
dyferencjał
Do wyboru 2WD / 4WD / Lock 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-4Lok †
zawieszenie
Przód: podwójne ramię A / Tył: niezależne wahacze skrętne (TTI)
Koła
14-calowe koła z odlewanego aluminium beadlock
cechy
Przednie i tylne zderzaki, przednia i środkowa aluminiowa płyta ochronna, Aluminiowa kierownica o profilu stożkowym z uchwytem i pełnymi osłonami przednimi, Błotniki
Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/users/perfectmoto/public_html/perfectmoto/wp-content/plugins/amz-configurator-core/includes/kc/templates/kc_single_image.php on line 74
Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/users/perfectmoto/public_html/perfectmoto/wp-content/plugins/amz-configurator-core/includes/kc/templates/kc_single_image.php on line 78
91-konny Renegade X mr 1000R jest wytrzymały, by jeździć szybko i daleko w błocie. Dzięki zawieszeniu nowej generacji i przednim mechanizmowi różnicowemu Visco-4Lok gra naprawdę się zmieniła.
Silnik
Rotax 976 cm3 V-twin, chłodzony cieczą
Dyferencjał
Do wyboru 2WD / 4WD / Lock 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-4Lok †
Zawieszenie
Przód: Podwójne wahacz poprzeczny łukowy z przednim wahaczem / Tył: niezależny wahacz skrętny (TTI)
Koła
14-calowe koła z odlewanego aluminium beadlock
Cechy
Przednie i tylne zderzaki, przednia i środkowa aluminiowa płyta ochronna, Aluminiowa kierownica o profilu stożkowym z uchwytem i pełnymi osłonami przednimi, Błotniki
Silnik
1000R
Pojemność silnika
1000
Typ
91HP, Rotax 976 cm3 V-twin, ze snorklami, chłodzony cieczą
System dostarczania paliwa
Inteligentna kontrola przepustnicy (iTC ™) z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)
Przenoszenie napędu
CVT, P / R / N / H / Extra Low L, standardowe hamowanie silnikiem
Napęd
Do wyboru 2WD / 4WD / Lock 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-4Lok
Wspomaganie kierownicy
Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS)
Przednie zawieszenie
Łukowate podwójne ramię A z przednim stabilizatorem
Amortyzatory przednie
FOX † 1,5 PODIUM † QS3
Tylne zawieszenie
Skrętny wahacz wleczony Niezależny (TTI)
Amortyzatory tylne
FOX † 1,5 PODIUM † QS3
Opony przednie
ITP Cryptid 30 x 9 x 14 in. (76.6 x 22.9 x 35.6 cm)
Opony tylne
ITP Cryptid 30 x 9 x 14 in. (76.6 x 22.9 x 35.6 cm)
Felgi
14-calowy odlew aluminiowy beadlock
Przód
Podwójne wentylowane hamulce tarczowe 214 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi
Tył
Pojedyńcze wentylowane hamulce tarczowe 214 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi
Dł. X szer. X wys
224 x 127 x 131 cm
Rozstaw osi
51 in. (129.5 cm)
Prześwit
31.8 cm
Masa własna
450 kg
Pojemność bagażnika
Tył: 16 kg
Pojemność przechowywania
Nie dotyczy
Uciąg
1300 funtów (590 kg)
Bak paliwa
5.4 gal (20.5 L)
Wysokość siedziska
93.3 cm
Wskaźnik
Cyfrowy wyświetlacz 4,5 cala: Prędkościomierz, obrotomierz, licznik kilometrów, licznik podróży i motogodzin, pozycja biegu, wskaźnik 4×4, temperatura, elektroniczny wskaźnik poziomu paliwa i zegar
Oprzyrządowanie
Gniazdo prądu stałego typu zapalniczki w konsoli, standardowe złącze z tyłu (15-A)
System antykradzieżowy
System zabezpieczeń kodowany cyfrowo RF (D.E.S.S. ™)
Oświetlenie
240 W z 4 reflektorów montowanych na błotniku (60 W) ze światłem tylnym / światłem hamowania
Wyciągarka
Wyciągarka 3500 funtów (1588 kg)
Siedzisko
Standard
Ochrona
Przednie i tylne zderzaki, aluminiowa kierownica o profilu stożkowym z chwyatmi, całkowicie osłoniętymi, błotniki, przednia i środkowa aluminiowa osłona