Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/users/perfectmoto/public_html/perfectmoto/wp-content/plugins/amz-configurator-core/includes/kc/templates/kc_single_image.php on line 74
Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/users/perfectmoto/public_html/perfectmoto/wp-content/plugins/amz-configurator-core/includes/kc/templates/kc_single_image.php on line 78



Ten koń roboczy został przetestowany w ekstremalnych warunkach, aby zdominować zmienne warunki, i jest gotowy do pracy w błocie od opon po dach, w tym snorkle i Smart-Lok.

Silnik
Rotax® 976 cm3, V-twin, chłodzony cieczą ze strategicznie umieszczonym wlotem powietrza do silnika

Przekładnia
Przekładnia PRO-TORQ z systemem szybkiego reagowania (QRS), elektronicznym zabezpieczeniem paska napędowego, niższym przełożeniem i wentylacją o wysokim przepływie powietrza ze strategicznie rozmieszczonym wlotem i wylotem powietrza CVT

zawieszenie
Przód: Łukowate podwójne ramię A z drążkiem wahadłowym / Tył: Łukowe TTA z zewnętrznym stabilizatorem

Koła
14-calowy (35,6 cm) odlewane aluminiowe koła

cechy
Wytrzymały stalowy zderzak przedni, pełna osłona podwozia HMWPE, aluminiowe prowadnice skalne, błotniki
Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/users/perfectmoto/public_html/perfectmoto/wp-content/plugins/amz-configurator-core/includes/kc/templates/kc_single_image.php on line 74
Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/users/perfectmoto/public_html/perfectmoto/wp-content/plugins/amz-configurator-core/includes/kc/templates/kc_single_image.php on line 78



Ten koń roboczy został przetestowany w ekstremalnych warunkach, aby zdominować zmienne warunki, i jest gotowy do pracy w błocie od opon po dach, w tym snorkle i Smart-Lok.

Silnik
Rotax® 976 cm3, V-twin, chłodzony cieczą ze strategicznie umieszczonym wlotem powietrza do silnika

Przekładnia
Przekładnia PRO-TORQ z systemem szybkiego reagowania (QRS), elektronicznym zabezpieczeniem paska napędowego, niższym przełożeniem i wentylacją o wysokim przepływie powietrza ze strategicznie rozmieszczonym wlotem i wylotem powietrza CVT

Zawieszenie
Przód: Łukowate podwójne ramię A z drążkiem wahadłowym / Tył: Łukowe TTA z zewnętrznym stabilizatorem

Koła
14-calowy (35,6 cm) odlewane aluminiowe koła

Cechy
Wytrzymały stalowy zderzak przedni, pełna osłona podwozia HMWPE, aluminiowe prowadnice skalne, błotniki
Silnik
HD10
Pojemność silnika
976
Typ
HD10: 82 hp ( 61 kW), Rotax® 976 cm3, V-twin, chłodzony cieczą ze strategicznie umieszczonym wlotem powietrza do silnika
System dostarczania paliwa
Inteligentna kontrola przepustnicy (iTC ™) z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)
Przenoszenie napędu
Przekładnia PRO-TORQ z systemem szybkiego reagowania (QRS), elektronicznym zabezpieczeniem paska napędowego, niższym przełożeniem i wentylacją o wysokim przepływie powietrza ze strategicznie rozmieszczonym wlotem i wylotem powietrza CVT Extra-L / H / N / R / P
Napęd
Możliwość wyboru trybu Turf / 2WD / 4WD TRAIL / 4WD MUD z ekskluzywną technologią SmartLok **. ** Smart-Lok został opracowany we współpracy z TEAM Industries, liderem rynku w branży układów napędowych
Wspomaganie jazdy
Elektroniczna kontrola zjazdu ze wzniesień ECO ™ / ECO Wyłączony / Tryby pracy
Wspomaganie kierownicy
Dynamiczne wspomaganie kierownicy (DPS)
Przednie zawieszenie
Łukowate podwójne ramię A / skok 25,4 cm
Amortyzatory przednie
Dwururowe amortyzatory gazowe
Tylne zawieszenie
Łukowy TTA z zewnętrznym stabilizatorem / skok 25,4 cm
Amortyzatory tylne
Dwururowe amortyzatory gazowe
Opony przednie
ITP†* Cryptid† 30 x 9 x 14 in. (76.2 x 22.9 x 35.6 cm)
Opony tylne
ITP†* Cryptid† 30 x 11 x 14 in. (76.2 x 27.9 x 35.6 cm)
Felgi
14-calowy odlew aluminiowy
Przód
Podwójne wentylowane hamulce tarczowe o średnicy 220 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłoczkowymi
Tył
Podwójne wentylowane hamulce tarczowe o średnicy 220 mm z hydraulicznymi zaciskami jednotłoczkowymi
Dł. X szer. X wys
328.6 x 162.5 x 208.3 cm
Rozstaw osi
83 in. (211.5 cm)
Prześwit
38.1 cm
Klatka
Profilowana klatka zatwierdzona przez ROPS
Masa własna
770 kg
Wymiary skrzyni ładunkowej
96.5 x 138.4 x 30.5 cm
Pojemność bagażnika
HD8: 1,000 lb (454 kg)
Ładowność tylnej klapy
250 lb (113.4 kg)
Pojemność przechowywania
Razem: 61,3 l Pod deską rozdzielczą: 22,8 l Wodoodporny i wyjmowany schowek pod siedzeniem pasażera: 21 l Deska rozdzielcza: 7,7 l Wodoodporny i wyjmowany pojemnik na narzędzia: 6,3 l Podłokietniki i uchwyty na kubki: 3,5 l
Ładowność
HD8: 1,500 lb (680 kg)
Bak paliwa
10.6 gal (40 L)
Ilość miejsc
3
Wskaźnik
Cyfrowy wyświetlacz o szerokości 7,6 cala (19,3 cm) z klawiaturą: Prędkościomierz, obrotomierz, licznik kilometrów, licznik podróży i motogodzin, paliwo, pozycja biegu, tryby pracy ECO / ECO Off / Work, pas bezpieczeństwa, diagnostyka, zegar, napięcie akumulatora, temperatura silnika
Akumulator
12-V (18 amp/h)
Magneto
650-W
Oprzyrządowanie
Dwa lżejsze gniazda prądu stałego, jedno w konsoli (20-A) i jedno w schowku pod deską rozdzielczą (20-A)
Oświetlenie
Moc oświetlenia 140 W z czterech reflektorów 35 W zapewniających szeroką widoczność i tylne światła LED
Wyciągarka
Przeniesiona wciągarka o wadze 2041 kg z liną syntetyczną i aluminiową prowadnicą
Siedzenia
Kanapa VERSA-PRO z odchylanymi siedzeniami pasażera, haczykami na spodzie i wyprofilowaną ławką ułatwiającą wchodzenie i wychodzenie z kabiny
Kierownica
Regulacja pochylenia kierownicy
Ochrona
Wytrzymały przedni zderzak ze stali, pełna osłona podwozia z HMWPE, aluminiowe ślizgacze, błotniki
Hak
2-calowy odbiornik haka