

Najtwardszy i najbardziej wydajny Can-Am w historii – wyjątkowe możliwości pracy i możliwość dostosowania do każdego zastosowania za cenę zbyt dobrą, by z niej zrezygnować.

Silnik
HD8: Rotax® 799,9 cm3 V-twin

Przekładnia
HD8: przekładnia PRO-TORQ z systemem szybkiego reagowania (QRS), wentylacja o wysokim przepływie powietrza i elektroniczna ochrona paska napędowego

zawieszenie
Przód: podwójne ramię A / Tył: TTA z zewnętrznym stabilizatorem

Koła
Koła stalowe 12 cali (30,5 cm)

cechy
Zintegrowany przedni zderzak stalowy, centralna osłona podwozia HMWPE


Najtwardszy i najbardziej wydajny Can-Am w historii – wyjątkowe możliwości pracy i możliwość dostosowania do każdego zastosowania za cenę zbyt dobrą, by z niej zrezygnować.

Silnik
HD8: Rotax® 799,9 cm3 V-twin

Przekładnia
HD8: przekładnia PRO-TORQ z systemem szybkiego reagowania (QRS), wentylacja o wysokim przepływie powietrza i elektroniczna ochrona paska napędowego

Zawieszenie
Przód: podwójne ramię A / Tył: TTA z zewnętrznym stabilizatorem

Koła
Koła stalowe 12 cali (30,5 cm)

Cechy
Zintegrowany przedni zderzak stalowy, centralna osłona podwozia HMWPE
Silnik
HD8
Pojemność silnika
799
Typ
HD8: 50 hp / 50 lb-ft, Rotax® 799.9 cc, V-twin, liquid cooled
System dostarczania paliwa
Inteligentna kontrola przepustnicy (iTC ™) z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)
Przenoszenie napędu
HD8: Przekładnia PRO-TORQ z systemem szybkiego reagowania (QRS), wentylacją z wysokim przepływem powietrza i elektroniczną ochroną paska napędowego, Extra-L / H / N / R / P
Napęd
HD8: Selectable Turf Mode / 2WD / 4WD with Visco-Lok† auto-locking front differential
Wspomaganie jazdy
Elektroniczna kontrola zjazdu ze wzniesień ECO ™ / ECO Wyłączony / Tryby pracy
Przednie zawieszenie
Podwójne ramię A / 10 cali (25,4 cm) skok
Amortyzatory przednie
Dwururowe amortyzatory gazowe
Tylne zawieszenie
TTA z zewnętrznym stabilizatorem / skok 10 cali (25,4 cm)
Amortyzatory tylne
Dwururowe amortyzatory gazowe
Opony przednie
HD8: Maxxis Bighorn 2.0† 27 x 9 x 12 in. (68.6 x 22.9 x 30.5 cm)
Opony tylne
HD8: Maxxis Bighorn 2.0† 27 x 11 x 12 in. (68.6 x 27.9 x 30.5 cm)
Felgi
Stal 12 cali (30,5 cm)
Przód
Podwójne wentylowane hamulce tarczowe 220 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi
Tył
HD8: Podwójne wentylowane hamulce tarczowe 220 mm z hydraulicznymi zaciskami jednotłoczkowymi
Dł. X szer. X wys
121 x 62 x 76 in. (307.1 x 157.5 x 193 cm)
Rozstaw osi
83 in. (211.5 cm)
Prześwit
HD8: 11 in. (28 cm)
Klatka
Profilowana klatka zatwierdzona przez ROPS
Masa własna
HD8: 1,459.5 lb (662 kg)
Wymiary skrzyni ładunkowej
38 x 54.5 x 12 in. (96.5 x 138.4 x 30.5 cm)
Pojemność bagażnika
HD8: 1,000 lb (454 kg)
Ładowność tylnej klapy
250 lb (113.4 kg)
Pojemność przechowywania
Razem: 11,7 l (3,1 gal) Pod deską rozdzielczą (zamknięta kieszeń): 1,3 l (0,4 gal) Pulpit: 6,9 l (1,8 gal) Podłokietniki i uchwyty na kubki: 3,5 l (0,9 gal)
Ładowność
HD8: 1,500 lb (680 kg)
Bak paliwa
10.6 gal (40 L)
Ilość miejsc
3
Wskaźnik
Wyświetlacz cyfrowy o szerokości 4,5 cala (11,4 cm): Prędkościomierz, obrotomierz, licznik kilometrów, licznik podróży i motogodzin, paliwo, bieg, tryby pracy ECO / ECO Off / Work, pas bezpieczeństwa i wskaźnik 4×4, wskaźniki blokady mechanizmu różnicowego z przodu iz tyłu, diagnostyka, zegar, napięcie akumulatora, temperatura silnika
Akumulator
12-V (18 amp/h)
Magneto
HD8: 650-W
Oprzyrządowanie
Gniazdo prądu stałego typu zapalniczki w konsoli środkowej
Oświetlenie
Moc oświetlenia 140 W z czterech reflektorów 35 W zapewniających szeroką widoczność i tylne światła LED
Wyciągarka
Nie dotyczy
Siedzenia
Kanapa VERSA-PRO z odchylanymi siedzeniami pasażera, haczykami na spodzie i wyprofilowaną ławką ułatwiającą wchodzenie i wychodzenie z kabiny
Kierownica
Regulacja pochylenia kierownicy
Ochrona
Zintegrowany przedni zderzak stalowy, centralna osłona podwozia HMWPE
Hak
2-calowy odbiornik haka