MAVERICK X3 X DS TURBO R

Utrzymuj prowadzenie dzięki 172 koniom mechanicznym i Smart-LOK ™ dyferencjałowi zawierającemu tryb Trail Activ.

dyferencjał

Do wyboru 2WD / 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-Lok † z automatyczną blokadą

amortyzatory

FOX† 2.5 PODIUM RC2† Piggyback z QS3† 

zawieszenie

Przód: podwójne ramię A z drążkiem wahadłowym i ramiona inspirowane rajdami / Tył: 4-link TTX z stabilizatorem poprzecznym

ochrona

Zintegrowany przedni zderzak, ćwierć-drzwi, pełna osłona podwozia HMWPE

cechy

Hak holowniczy z tyłu

MAVERICK X3 X DS TURBO R

ZAMIEŃ ŚWIAT W SWOJĄ SCENĘ. Przednie i tylne amortyzatory FOX to poważny sprzęt, który pomoże Ci zaprzęgać wszystkie 172 konie w każdym terenie, w dowolnym miejscu – i powtarzaj to codziennie.

dyferencjał

Do wyboru 2WD / 4WD z przednim mechanizmem różnicowym Visco-Lok † z automatyczną blokadą

Amortyzatory

FOX† 2.5 PODIUM RC2† Piggyback z QS3† 

Zawieszenie

Przód: podwójne ramię A z drążkiem wahadłowym i ramiona inspirowane rajdami / Tył: 4-link TTX z stabilizatorem poprzecznym

Ochrona

Zintegrowany przedni zderzak, ćwierć-drzwi, pełna osłona podwozia HMWPE

Cechy

Hak holowniczy z tyłu

Silnik

TURBO R

Pojemność silnika

900

Typ

172 KM, Rotax ACE (Zaawansowana efektywność spalania) Trzycylindrowy silnik z turbodoładowaniem o pojemności 900 cm3, chłodzony cieczą, ze zintegrowaną chłodnicą powietrza i wysokowydajnym filtrem powietrza

System dostarczania paliwa

Inteligentna kontrola przepustnicy (iTC ™) z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)

Przenoszenie napędu

System szybkiego reagowania X (QRS-X) CVT z wysokim przepływem powietrza, L / H / N / R / P

Napęd

Do wyboru 2WD / 4WD z Visco-Lok + automatyczną blokadą przedniego mechanizmu różnicowego

Wspomaganie kierownicy

Dynamiczne wspomaganie kierownicy Tri-Mode  (DPS ™)

Przednie zawieszenie

Podwójne ramię A z drążkiem kołysania / 20 in. (50,8 cm) zakres 

Amortyzatory przednie

FOX † 2.5 PODIUM Piggyback z regulacją kompresji QS3 †

Tylne zawieszenie

4-linkowe ramię skrętne wleczone X (TTX) z wahaczem / skok 50,8 cm (20 cale)

Amortyzatory tylne

FOX † 2.5 PODIUM Piggyback z regulacją kompresji QS3 † i kontrolą bottom-out

Opony przednie

Maxxis Bighorn 2,0 † 71,1 x 22,9 x 35,6 cm (28 x 9 x 14 cali)

Opony tylne

Maxxis Bighorn 2,0 † 71,1 x 27,9 x 35,6 cm (28 x 11 x 14 cali)

Felgi

14 in. (35.6 cm) cast-aluminum beadlock

Przód

Podwójne wentylowane hamulce tarczowe 262 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi

Tył

Podwójne wentylowane hamulce tarczowe 248 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi

Dł. X szer. X wys

132 x 64 x 65,4 in. (335.3 x 162.5 x 166.1 cm)

Rozstaw osi

102 in. (259.1 cm)

Prześwit

14 in. (35.6 cm)

Klatka

Dwufazowa stal 980

Masa własna

1,481 lb (671,9 kg)

Pojemność bagażnika

200 funtów (91 kg) z szybkozłączką LinQ ™

Pojemność przechowywania

Razem: 9,4 l (2,5 gal) Schowek: 6,2 l (1,6 gal) Konsola środkowa: 2,8 gal (2,8 l) Uchwyty na kubki: 0,4 l (0,1 gal)

Bak paliwa

10,5 gal (40 l)

Wskaźnik

Wyświetlacz cyfrowy o szerokości 4,5 cala (11,4 cm) z klawiaturą: Prędkościomierz, obrotomierz, licznik kilometrów, liczniki podróży i motogodzin, paliwo, pozycja biegu, tryb SPORT / ECO ™, pas bezpieczeństwa i wskaźnik 4 x 4, wskaźniki blokady mechanizmu różnicowego z przodu iz tyłu, diagnostyka, zegar, napięcie akumulatora, temperatura silnika, tryb DPS

Oprzyrządowanie

Gniazdo prądu stałego typu zapalniczki w konsoli środkowej

System antywłamaniowy

System zabezpieczający kodowany cyfrowo RF (DESS ™) z przyciskiem Start / Stop

Oświetlenie

Reflektory i światła tylne LED 

Wyciągarka

Nie dotyczy

Ochrona

Zintegrowany przedni zderzak, wzmocniona osłona podwozia z HMWPE, tylny hak holowniczy