Brak produktów w koszyku.

WIĘKSZE MOŻLIWOŚCI BEZ ZMIANY CENY! CIESZ SIĘ JAZDĄ W TERENIE QUADEM CAN-AM ZA CENĘ TAK PRZYSTĘPNĄ, JAK NIGDY WCZEŚNIEJ.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 450
  • ZAWIESZENIE TYLNE ZE SKRĘTNYM WAHACZEM WLECZONYM (TTI)
  • PRZEDNIE ZAWIESZENIE Z PODWÓJNYMI WAHACZAMI TYPU A
  • DYFERENCJAŁ PRZEDNI VISCO-LOK Z AUTOMATYCZNA BLOKADĄ
  • MAKSYMALNA MASA HOLOWANA: 590 kg

ZUPEŁNIE NOWY PAKIET WYPOSAŻENIA W MODELU OUTLANDER, STWORZONY W JEDNYM CELU: BY SPRAWDZAŁ SIĘ W TERENIE. OGROMNA MOC HOLOWANIA, WCIĄGANIA, WYCIĄGANIA, PRZECIĄGANIA I PRACY NA BEZDROŻACH. O NIE, PRACA NIE BĘDZIE ŁATWA. PO PROSTU STANIE SIĘ LŻEJSZA!

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 450
  • ZMIENIONY ROZKŁAD WLOTÓW POWIETRZA
  • FOTEL PREMIUM
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • 12-CALOWE FELGI ALUMINIOWE Z 26-CALOWYMI 6-WARSTWOWYMI OPONAMI, TRWAŁE FELGI

WIĘKSZE MOŻLIWOŚCI BEZ ZMIANY CENY! CIESZ SIĘ JAZDĄ W TERENIE QUADEM CAN-AM ZA CENĘ TAK PRZYSTĘPNĄ, JAK NIGDY WCZEŚNIEJ. WIĘCEJ WYGODY Z DYNAMICZNYM WSPOMAGANIEM KIEROWNICY TRI-MODE DPS™ I UKŁADEM HAMULCOWYM Z ABS.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 450
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • 12-CALOWE (30,5 CM) FELGI ALUMINIOWE Z 25-CALOWYMI (63,5 CM) OPONAMI
  • ZAWIESZENIE TYLNE ZE SKRĘTNYM WAHACZEM WLECZONYM (TTI)
  • PRZEDNIE ZAWIESZENIE Z PODWÓJNYMI WAHACZAMI TYPU A
  • UNIKATOWA NOWATORSKA WERSJA ABS

NOWY MODEL OUTLANDER PRO NA ROK 2020. BĄDŹ WŁADCĄ BEZDROŻY. SZERSZE I PRZEPROJEKTOWANE ZAWIESZENIE POZWALA JESZCZE LEPIEJ WYKORZYSTAĆ MOC SILNIKA ROTAX I ZWIĘKSZA MAKSYMALNĄ MASĘ HOLOWANĄ DO 750 KG. O NIE, PRACA NIE BĘDZIE ŁATWA. PO PROSTU STANIE SIĘ LŻEJSZA!

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 450
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • ERGONOMIA I KOMFORT PASAŻERÓW
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • OGRZEWANE UCHWYTY KIEROWNICY
  • WYCIĄGARKA WARN O UCIĄGU 1361 KG Z PROWADNICĄ KRĄŻKOWĄ
  • 12-CALOWE FELGI ALUMINIOWE Z 26-CALOWYMI 6-WARSTWOWYMI OPONAMI TRWAŁE FELGI
  • STANDARDOWE FUNKCJE ROBOCZE

MASZYNY Z NAPĘDEM 6X6 TWORZYMY DLA CIEBIE I TWOJEJ PRACY. NAPĘD NA 6 KÓŁ TO NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE DO JAZDY PO TRUDNYCH BEZDROŻACH I PRACY W TERENIE – ZWŁASZCZA, GDY JEGO SERCEM JEST WYDAJNY SILNIK ROTAX 450 O DUŻYM MOMENCIE OBROTOWYM.

GŁÓWNE CECHY

  • NOWY JEDNOCYLINDROWY SILNIK ROTAX 450
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT Z PRZEŁOŻENIEM L
  • DYFERENCJAŁ PRZEDNI VISCO-LOK Z AUTOMATYCZNA BLOKADĄ
  • STANDARDOWE FUNKCJE ROBOCZE

MASZYNY Z NAPĘDEM 6X6 TWORZYMY DLA CIEBIE I TWOJEJ PRACY. NAPĘD NA 6 KÓŁ TO NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE DO JAZDY PO TRUDNYCH BEZDROŻACH I PRACY W TERENIE – ZWŁASZCZA, GDY JEGO SERCEM JEST WYDAJNY SILNIK ROTAX 450 O DUŻYM MOMENCIE OBROTOWYM.

GŁÓWNE CECHY

  • NOWY JEDNOCYLINDROWY SILNIK ROTAX 450
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT Z PRZEŁOŻENIEM L
  • DYFERENCJAŁ PRZEDNI VISCO-LOK Z AUTOMATYCZNA BLOKADĄ
  • STANDARDOWE FUNKCJE ROBOCZE

WIĘKSZE MOŻLIWOŚCI BEZ ZMIANY CENY! CIESZ SIĘ JAZDĄ W TERENIE QUADEM CAN-AM ZA CENĘ TAK PRZYSTĘPNĄ, JAK NIGDY WCZEŚNIEJ.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 570
  • ZAWIESZENIE TYLNE ZE SKRĘTNYM WAHACZEM WLECZONYM (TTI)
  • PRZEDNIE ZAWIESZENIE Z PODWÓJNYMI WAHACZAMI TYPU A
  • DYFERENCJAŁ PRZEDNI VISCO-LOK Z AUTOMATYCZNA BLOKADĄ
  • MAKSYMALNA MASA HOLOWANA: 590 kg

ZUPEŁNIE NOWY PAKIET WYPOSAŻENIA W MODELU OUTLANDER, STWORZONY W JEDNYM CELU: BY SPRAWDZAŁ SIĘ W TERENIE. OGROMNA MOC HOLOWANIA, WCIĄGANIA, WYCIĄGANIA, PRZECIĄGANIA I PRACY NA BEZDROŻACH. O NIE, PRACA NIE BĘDZIE ŁATWA. PO PROSTU STANIE SIĘ LŻEJSZA!

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 570
  • ZMIENIONY ROZKŁAD WLOTÓW POWIETRZA
  • FOTEL PREMIUM
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • 12-CALOWE FELGI ALUMINIOWE Z 26-CALOWYMI 6-WARSTWOWYMI OPONAMI, TRWAŁE FELGI

WIĘKSZE MOŻLIWOŚCI BEZ ZMIANY CENY! CIESZ SIĘ JAZDĄ W TERENIE QUADEM CAN-AM ZA CENĘ TAK PRZYSTĘPNĄ, JAK NIGDY WCZEŚNIEJ. WIĘCEJ WYGODY Z DYNAMICZNYM WSPOMAGANIEM KIEROWNICY TRI-MODE DPS™ I UKŁADEM HAMULCOWYM Z ABS.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 570
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • 12-CALOWE (30,5 CM) FELGI ALUMINIOWE Z 25-CALOWYMI (63,5 CM) OPONAMI
  • ZAWIESZENIE TYLNE ZE SKRĘTNYM WAHACZEM WLECZONYM (TTI)
  • PRZEDNIE ZAWIESZENIE Z PODWÓJNYMI WAHACZAMI TYPU A
  • UNIKATOWA NOWATORSKA WERSJA ABS

WIĘKSZE MOŻLIWOŚCI BEZ ZMIANY CENY! CIESZ SIĘ JAZDĄ W TERENIE QUADEM CAN-AM ZA CENĘ TAK PRZYSTĘPNĄ, JAK NIGDY WCZEŚNIEJ. WIĘCEJ WYGODY Z DYNAMICZNYM WSPOMAGANIEM KIEROWNICY TRI-MODE DPS™ I UKŁADEM HAMULCOWYM Z ABS.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 570
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • 12-CALOWE (30,5 CM) FELGI ALUMINIOWE Z 25-CALOWYMI (63,5 CM) OPONAMI
  • ZAWIESZENIE TYLNE ZE SKRĘTNYM WAHACZEM WLECZONYM (TTI)
  • PRZEDNIE ZAWIESZENIE Z PODWÓJNYMI WAHACZAMI TYPU A
  • UNIKATOWA NOWATORSKA WERSJA ABS

NOWY MODEL OUTLANDER PRO NA ROK 2020. BĄDŹ WŁADCĄ BEZDROŻY. SZERSZE I PRZEPROJEKTOWANE ZAWIESZENIE POZWALA JESZCZE LEPIEJ WYKORZYSTAĆ MOC SILNIKA ROTAX I ZWIĘKSZA MAKSYMALNĄ MASĘ HOLOWANĄ DO 750 KG. O NIE, PRACA NIE BĘDZIE ŁATWA. PO PROSTU STANIE SIĘ LŻEJSZA!

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 570
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • ERGONOMIA I KOMFORT PASAŻERÓW
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • OGRZEWANE UCHWYTY KIEROWNICY
  • WYCIĄGARKA WARN O UCIĄGU 1361 KG Z PROWADNICĄ KRĄŻKOWĄ
  • 12-CALOWE FELGI ALUMINIOWE Z 26-CALOWYMI 6-WARSTWOWYMI OPONAMI TRWAŁE FELGI
  • STANDARDOWE FUNKCJE ROBOCZE

NOWY MODEL OUTLANDER PRO NA ROK 2020. BĄDŹ WŁADCĄ BEZDROŻY. SZERSZE I PRZEPROJEKTOWANE ZAWIESZENIE POZWALA JESZCZE LEPIEJ WYKORZYSTAĆ MOC SILNIKA ROTAX I ZWIĘKSZA MAKSYMALNĄ MASĘ HOLOWANĄ DO 750 KG. O NIE, PRACA NIE BĘDZIE ŁATWA. PO PROSTU STANIE SIĘ LŻEJSZA!

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 650 V-TWIN
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • ERGONOMIA I KOMFORT PASAŻERÓW
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • OGRZEWANE UCHWYTY KIEROWNICY
  • WYCIĄGARKA WARN O UCIĄGU 1361 KG Z PROWADNICĄ KRĄŻKOWĄ
  • 12-CALOWE FELGI ALUMINIOWE Z 26-CALOWYMI 6-WARSTWOWYMI OPONAMI TRWAŁE FELGI
  • STANDARDOWE FUNKCJE ROBOCZE

NOWY MODEL OUTLANDER XT NA ROK 2020. BĄDŹ WŁADCĄ BEZDROŻY. SZERSZE I PRZEPROJEKTOWANE ZAWIESZENIE POZWALA JESZCZE LEPIEJ WYKORZYSTAĆ MOC SILNIKA ROTAX I ZWIĘKSZA MAKSYMALNĄ MASĘ HOLOWANĄ DO 750 KG. XT WYPOSAŻONO W WYCIĄGARKĘ, KTÓRA UŁATWIA PRACĘ W TERENIE I AKCJE RATUNKOWE.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 650 V-TWIN
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • WYCIĄGARKA WARN O UCIĄGU 1361 KG Z PROWADNICĄ KRĄŻKOWĄ
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT
  • RAMA SURROUNDING SPAR TECHNOLOGY (SST)
  • 26-CALOWE OPONY ITP TERRACROSS NA 14-CALOWYCH FELGACH ALUMINIOWYCH
  • WZMOCNIONY ZDERZAK PRZEDNI I TYLNY
  • STANDARDOWE FUNKCJE ROBOCZE

NAPĘD NA 6 KÓŁ TO NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE DO JAZDY PO TRUDNYCH BEZDROŻACH I DO PRACY W TERENIE – ZWŁASZCZA, GDY JEGO SERCEM JEST POTĘŻNY 82-KONNY SILNIK ROTAX 1000 V-TWIN. TO NAJMOCNIEJSZY POJAZD TERENOWY W NASZEJ OFERCIE. FUNKCJE PAKIETU PRO SPEŁNIAJĄ NAWET NAJWYŻSZE STANDARDY – GOTOWE NA KOLEJNE WYZWANIE.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 650 V-TWIN
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT Z PRZEŁOŻENIEM L
  • DYFERENCJAŁ PRZEDNI VISCO-LOK Z AUTOMATYCZNA BLOKADĄ
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • MAKSYMALNA MASA HOLOWANA: 750 kg
  • OGRZEWANE UCHWYTY KIEROWNICY
  • STANDARDOWY DWUPOZIOMOWY WZMOCNIONY BAGAŻNIK
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • STANDARDOWE FUNKCJE ROBOCZE

PRZEKONAJ SIĘ, DLACZEGO WSZYSCY MÓWIĄ, ŻE MODEL OUTLANDER X XC NA 2020 R. JEŹDZI NAJLEPIEJ ZE WSZYSTKICH QUADÓW. WIĘKSZE I LEPSZE ZAWIESZENIE Z AMORTYZATORAMI FOX PODIUM 1.5 RC2 I POTĘŻNYM SILNIKIEM ROTAX® O MOCY 82 KM. MODEL Z HOMOLOGACJĄ WE.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 1000 V-TWIN
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • AMORTYZATORY FOX 1.5 PODIUM RC2
  • 26-CALOWE OPONY ITP TERRACROSS NA 14-CALOWYCH ALUMINIOWYCH FELGACH BEADLOCK
  • UNIKATOWA NOWATORSKA WERSJA ABS
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT
  • RAMA SURROUNDING SPAR TECHNOLOGY (SST)
  • ALUMINIOWA KIEROWNICA O ZWĘŻONYM PROFILU Z OSŁONAMI DŁONI
  • PŁYTY ŚLIZGOWE: PRZEDNIA, ŚRODKOWA, NA WAHACZACH TYPU A I MIEJSCU NA NOGI

NAPĘD NA 6 KÓŁ TO NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE DO JAZDY PO TRUDNYCH BEZDROŻACH I DO PRACY W TERENIE – ZWŁASZCZA, GDY JEGO SERCEM JEST POTĘŻNY 82-KONNY SILNIK ROTAX 1000 V-TWIN. TO NAJMOCNIEJSZY POJAZD TERENOWY W NASZEJ OFERCIE. FUNKCJE PAKIETU PRO SPEŁNIAJĄ NAWET NAJWYŻSZE STANDARDY – GOTOWE NA KOLEJNE WYZWANIE.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 1000 V-TWIN
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT Z PRZEŁOŻENIEM L
  • DYFERENCJAŁ PRZEDNI VISCO-LOK Z AUTOMATYCZNA BLOKADĄ
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • MAKSYMALNA MASA HOLOWANA: 750 kg
  • OGRZEWANE UCHWYTY KIEROWNICY
  • STANDARDOWY DWUPOZIOMOWY WZMOCNIONY BAGAŻNIK
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • STANDARDOWE FUNKCJE ROBOCZE

ZAUFANIE, KTÓRE SIĘGA DALEKO. ZBUDOWANY DO JAZDY W EKSTREMALNYM BŁOCIE I PO MOKREJ NAWIERZCHNI, ZE SNORKELAMI, OCHRONAMI ZEWNĘTRZNYMI I NA NOWO DOSTROJONYM ZAWIESZENIEM, SILNIKIEM, PRZEKŁADNIĄ – ORAZ Z KOŁAMI I OPONAMI PRZYSTOSOWANYMI DO JAZDY PO BAGNACH.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 650 V-TWIN
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • PRZENIESIONA CHŁODNICA DLA OPTYMALNEGO CHŁODZENIA
  • DYFERENCJAŁ PRZEDNI VISCO-LOK QE Z AUTOMATYCZNA BLOKADĄ
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT
  • RAMA SURROUNDING SPAR TECHNOLOGY (SST)
  • 28-CALOWE OPONY ITP MEGA MAYHEM NA 12-CALOWYCH FELGACH ALUMINIOWYCH
  • 30-in. ITP Cryptid† tires and 14-in. cast-aluminum wheels

ZBUDOWANY, ABY STAWIAĆ CZOŁA EKSTREMALNYM WARUNKOM. DLA KIEROWCÓW POSZUKUJĄCYCH DOSKONAŁYCH OSIĄGÓW I PROWADZENIA W KAŻDYCH WARUNKACH – Z NAJLEPSZYMI FABRYCZNIE DOPASOWANYMI CZĘŚCIAMI, ABY STWORZYĆ WYJĄTKOWEGO OUTLANDERA DO JAZDY TERENOWEJ.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 1000R V-TWIN
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • 3-TRYBOWA INTELIGENTNA KONTROLA PRZEPUSTNICY
  • WYŚWIETLACZ CYFROWY 7-6”
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • AMORTYZATORY FOX 1.5 PODIUM RC2
  • 26-CALOWE OPONY ITP TERRACROSS NA 14-CALOWYCH ALUMINIOWYCH FELGACH BEADLOCK
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT
  • ALUMINIOWA KIEROWNICA O ZWĘŻONYM PROFILU Z PEŁNYMI OSŁONAMI DŁONI
  • PŁYTY ŚLIZGOWE: PRZEDNIA, ŚRODKOWA, NA WAHACZACH TYPU A I MIEJSCU NA NOGI
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider

WIĘKSZE MOŻLIWOŚCI BEZ ZMIANY CENY! CIESZ SIĘ OSIĄGAMI W KAŻDYCH WARUNKACH TERENOWYCH, JAKICH MOŻNA OCZEKIWAĆ OD CAN-AM. BARDZIEJ KOMFORTOWA JAZDA W DWIE OSOBY, KTÓRA ŁATWO I SZYBKO PRZEKSZTAŁCA SIĘ W JAZDĘ W POJEDYNKĘ.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 450
  • ZAWIESZENIE TYLNE ZE SKRĘTNYM WAHACZEM WLECZONYM (TTI)
  • PRZEDNIE ZAWIESZENIE Z PODWÓJNYMI WAHACZAMI TYPU A
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS

NAPĘD NA 6 KÓŁ TO NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE DO JAZDY PO TRUDNYCH BEZDROŻACH I DO PRACY W TERENIE – ZWŁASZCZA, GDY JEGO SERCEM JEST POTĘŻNY SILNIK ROTAX 650. TO NAJMOCNIEJSZY POJAZD TERENOWY W NASZEJ OFERCIE. FUNKCJE PAKIETU PRO SPEŁNIAJĄ NAWET NAJWYŻSZE STANDARDY – GOTOWE NA KOLEJNE WYZWANIE.

GŁÓWNE CECHY

  • NOWY JEDNOCYLINDROWY SILNIK ROTAX 450
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT Z PRZEŁOŻENIEM L
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • ERGONOMIA I KOMFORT PASAŻERÓW
  • OGRZEWANE UCHWYTY KIEROWNICY
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • STANDARDOWE FUNKCJE ROBOCZE

WIĘKSZE MOŻLIWOŚCI BEZ ZMIANY CENY! CIESZ SIĘ OSIĄGAMI W KAŻDYCH WARUNKACH TERENOWYCH, JAKICH MOŻNA OCZEKIWAĆ OD CAN-AM. BARDZIEJ KOMFORTOWA JAZDA W DWIE OSOBY, KTÓRA ŁATWO I SZYBKO PRZEKSZTAŁCA SIĘ W JAZDĘ W POJEDYNKĘ.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 570
  • ZAWIESZENIE TYLNE ZE SKRĘTNYM WAHACZEM WLECZONYM (TTI)
  • PRZEDNIE ZAWIESZENIE Z PODWÓJNYMI WAHACZAMI TYPU A
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS

NOWY MODEL OUTLANDER PRO NA ROK 2020. BĄDŹ WŁADCĄ BEZDROŻY. SZERSZE I PRZEPROJEKTOWANE ZAWIESZENIE POZWALA JESZCZE LEPIEJ WYKORZYSTAĆ MOC SILNIKA ROTAX I ZWIĘKSZA MAKSYMALNĄ MASĘ HOLOWANĄ DO 750 KG. O NIE, PRACA NIE BĘDZIE ŁATWA. PO PROSTU STANIE SIĘ LŻEJSZA!

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 570
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT Z PRZEŁOŻENIEM L
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • ERGONOMIA I KOMFORT PASAŻERÓW
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • OGRZEWANE UCHWYTY KIEROWNICY
  • WYCIĄGARKA WARN O UCIĄGU 1361 KG Z PROWADNICĄ KRĄŻKOWĄ
  • 12-CALOWE FELGI ALUMINIOWE Z 26-CALOWYMI 6-WARSTWOWYMI OPONAMI TRWAŁE FELGI
  • STANDARDOWE FUNKCJE ROBOCZE

LICZNIEJSZE AKCESORIA TO WIĘKSZE MOŻLIWOŚCI PRACY W TERENIE – I WIĘKSZA WARTOŚĆ ZAKUPU. W TYM MODELU ZNAJDZIESZ DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS, WCIĄGARKĘ O UCIĄGU 1361 KG ORAZ WZMOCNIONE ZDERZAKI PRZEDNIE I TYLNE.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 570 V-TWIN
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • WYCIĄGARKA WARN
  • 12-CALOWE (30,5 CM) FELGI ALUMINIOWE Z 25-CALOWYMI (63,5 CM) OPONAMI
  • WZMOCNIONY ZDERZAK PRZEDNI I TYLNY
  • UNIKATOWA NOWATORSKA WERSJA ABS

NOWY MODEL OUTLANDER PRO NA ROK 2020. BĄDŹ WŁADCĄ BEZDROŻY. SZERSZE I PRZEPROJEKTOWANE ZAWIESZENIE POZWALA JESZCZE LEPIEJ WYKORZYSTAĆ MOC SILNIKA ROTAX I ZWIĘKSZA MAKSYMALNĄ MASĘ HOLOWANĄ DO 750 KG. O NIE, PRACA NIE BĘDZIE ŁATWA. PO PROSTU STANIE SIĘ LŻEJSZA!

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 650 V-TWIN
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT Z PRZEŁOŻENIEM L
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • ERGONOMIA I KOMFORT PASAŻERÓW
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • OGRZEWANE UCHWYTY KIEROWNICY
  • WYCIĄGARKA WARN O UCIĄGU 1361 KG Z PROWADNICĄ KRĄŻKOWĄ
  • 12-CALOWE FELGI ALUMINIOWE Z 26-CALOWYMI 6-WARSTWOWYMI OPONAMI TRWAŁE FELGI
  • STANDARDOWE FUNKCJE ROBOCZE

STWORZONY, BY DAWAĆ RADOŚĆ NIEZRÓWNANYMI OSIĄGAMI W TERENIE – TOBIE I TWOJEMU PASAŻEROWI. NOWY MODEL OUTLANDER MAX XT NA 2020 R. MA SZERSZE I PRZEPROJEKTOWANE ZAWIESZENIE. POZWALA ONO JESZCZE LEPIEJ WYKORZYSTAĆ MOC SILNIKA ROTAX I ZWIĘKSZA MAKSYMALNĄ MASĘ HOLOWANĄ DO 750 KG.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 650 V-TWIN
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • WYCIĄGARKA WARN O UCIĄGU 1361 KG Z PROWADNICĄ KRĄŻKOWĄ
  • ERGONOMIA I KOMFORT PASAŻERÓW
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT
  • RAMA SURROUNDING SPAR TECHNOLOGY (SST)
  • 26-CALOWE OPONY ITP TERRACROSS NA 14-CALOWYCH FELGACH ALUMINIOWYCH
  • STANDARDOWE FUNKCJE ROBOCZE

BOGATO WYPOSAŻONY, W TYM W ULEPSZONE ZAWIESZENIE I ALUMINIOWE FELGI BEADLOCK, OUTLANDER MAX XT-P TO SPORTOWY POJAZD DWUOSOBOWY Z WSZYSTKIMI DODATKAMI.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 650 V-TWIN
  • FOTEL Z OPARCIEM
  • AMORTYZATORY FOX 1.5 PODIUM† QS3 SERII † PERFORMANCE
  • 12-CALOWE ALUMINIOWE FELGI BEADLOCK Z OPONAMI CARLISLE
  • WYCIĄGARKA WARN

NAPĘD NA 6 KÓŁ TO NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE DO JAZDY PO TRUDNYCH BEZDROŻACH I DO PRACY W TERENIE – ZWŁASZCZA, GDY JEGO SERCEM JEST POTĘŻNY SILNIK ROTAX 650 V-TWIN. TO NAJMOCNIEJSZY POJAZD TERENOWY W NASZEJ OFERCIE. FUNKCJE PAKIETU PRO SPEŁNIAJĄ NAWET NAJWYŻSZE STANDARDY – GOTOWE NA KOLEJNE WYZWANIE.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 650 V-TWIN
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT Z PRZEŁOŻENIEM L
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • ERGONOMIA I KOMFORT PASAŻERÓW
  • OGRZEWANE UCHWYTY KIEROWNICY
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • WYCIĄGARKA WARN O UCIĄGU 1361 KG Z PROWADNICĄ KRĄŻKOWĄ
  • STANDARDOWE FUNKCJE ROBOCZE

BOGATO WYPOSAŻONY, W TYM W ULEPSZONE ZAWIESZENIE I ALUMINIOWE FELGI BEADLOCK, OUTLANDER MAX XT-P TO SPORTOWY POJAZD DWUOSOBOWY Z WSZYSTKIMI DODATKAMI.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 1000 V-TWIN
  • FOTEL Z OPARCIEM
  • AMORTYZATORY FOX 1.5 PODIUM QS3 SERII PERFORMANCE
  • 14-CALOWE ALUMINIOWE FELGI BEADLOCK Z OPONAMI ITP Terracross
  • WYCIĄGARKA WARN

NAPĘD NA 6 KÓŁ TO NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE DO JAZDY PO TRUDNYCH BEZDROŻACH I DO PRACY W TERENIE – ZWŁASZCZA, GDY JEGO SERCEM JEST POTĘŻNY 82-KONNY SILNIK ROTAX 1000 V-TWIN. TO NAJMOCNIEJSZY POJAZD TERENOWY W NASZEJ OFERCIE. FUNKCJE PAKIETU PRO SPEŁNIAJĄ NAWET NAJWYŻSZE STANDARDY – GOTOWE NA KOLEJNE WYZWANIE.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 1000 V-TWIN
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT Z PRZEŁOŻENIEM L
  • DYFERENCJAŁ PRZEDNI VISCO-LOK QE Z AUTOMATYCZNA BLOKADĄ
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • MAKSYMALNA MASA HOLOWANA: 750 kg
  • OGRZEWANE UCHWYTY KIEROWNICY
  • ERGONOMIA I KOMFORT PASAŻERÓW
  • STANDARDOWY DWUPOZIOMOWY WZMOCNIONY BAGAŻNIK
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • STANDARDOWE FUNKCJE ROBOCZE

SUPER OSIĄGI PRZEZ CAŁĄ DROGĘ. W PEŁNI WYPOSAŻONY DO JAZDY ZARÓWNO REKREACYJNEJ, JAK I TERENOWEJ, POSIADA REGULOWANE AMORTYZATORY FOX 1.5 PODIUM QS3, 14-CALOWE FELGI Z BEADLOCKAMI I DODATKOWE ULEPSZENIA FABRYCZNE.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 1000R V-TWIN
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • 3-TRYBOWA INTELIGENTNA KONTROLA PRZEPUSTNICY
  • WYŚWIETLACZ CYFROWY 7-6”
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • ERGONOMIA I KOMFORT PASAŻERÓW
  • REGULOWANE AMORTYZATORY FOX 1.5 PODIUM QS3
  • WYCIĄGARKA WARN O UCIĄGU 1361 KG Z PROWADNICĄ KRĄŻKOWĄ
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT
  • RAMA SURROUNDING SPAR TECHNOLOGY (SST)

WYJĄTKOWE DODATKI I KOLORYSTYKA ORAZ NAJPOTĘŻNIEJSZY W QUADACH SILNIK O MOCY 91 KM: AŻ KORCI, BY ZABRAĆ NAJNOWSZY MODEL OUTLANDER MAX LIMITED W DŁUGĄ TRASĘ PO BEZDROŻACH. POKONASZ JĄ NIEZAWODNIE DZIĘKI OGROMNEMU ZAPASOWI MOCY.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX V-TWIN 91 KM
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • ERGONOMIA I KOMFORT PASAŻERÓW
  • WYCIĄGARKA WARN O UCIĄGU 1361 KG Z PROWADNICĄ KRĄŻKOWĄ
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT
  • RAMA SURROUNDING SPAR TECHNOLOGY (SST)
  • 26-CALOWE OPONY ITP TERRACROSS NA 14-CALOWYCH FELGACH ALUMINIOWYCH
  • SYSTEM REGULACJI TYLNEGO ZAWIESZENIA AIR CONTROL SUSPENSION (ACS) Z AMORTYZATORAMI PNEUMATYCZNYMI
  • GPS GARMIN MONTANA 650T Z EKRANEM DOTYKOWYM
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider

WIĘKSZE MOŻLIWOŚCI BEZ ZMIANY CENY! CIESZ SIĘ JAZDĄ W TERENIE QUADEM CAN-AM ZA CENĘ TAK PRZYSTĘPNĄ, JAK NIGDY WCZEŚNIEJ.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 450
  • ZAWIESZENIE TYLNE ZE SKRĘTNYM WAHACZEM WLECZONYM (TTI)
  • PRZEDNIE ZAWIESZENIE Z PODWÓJNYMI WAHACZAMI TYPU A
  • DYFERENCJAŁ PRZEDNI VISCO-LOK Z AUTOMATYCZNA BLOKADĄ
  • MAKSYMALNA MASA HOLOWANA: 590 kg

ZUPEŁNIE NOWY PAKIET WYPOSAŻENIA W MODELU OUTLANDER, STWORZONY W JEDNYM CELU: BY SPRAWDZAŁ SIĘ W TERENIE. OGROMNA MOC HOLOWANIA, WCIĄGANIA, WYCIĄGANIA, PRZECIĄGANIA I PRACY NA BEZDROŻACH. O NIE, PRACA NIE BĘDZIE ŁATWA. PO PROSTU STANIE SIĘ LŻEJSZA!

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 450
  • ZMIENIONY ROZKŁAD WLOTÓW POWIETRZA
  • FOTEL PREMIUM
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • 12-CALOWE FELGI ALUMINIOWE Z 26-CALOWYMI 6-WARSTWOWYMI OPONAMI, TRWAŁE FELGI

WIĘKSZE MOŻLIWOŚCI BEZ ZMIANY CENY! CIESZ SIĘ JAZDĄ W TERENIE QUADEM CAN-AM ZA CENĘ TAK PRZYSTĘPNĄ, JAK NIGDY WCZEŚNIEJ. WIĘCEJ WYGODY Z DYNAMICZNYM WSPOMAGANIEM KIEROWNICY TRI-MODE DPS™ I UKŁADEM HAMULCOWYM Z ABS.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 450
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • 12-CALOWE (30,5 CM) FELGI ALUMINIOWE Z 25-CALOWYMI (63,5 CM) OPONAMI
  • ZAWIESZENIE TYLNE ZE SKRĘTNYM WAHACZEM WLECZONYM (TTI)
  • PRZEDNIE ZAWIESZENIE Z PODWÓJNYMI WAHACZAMI TYPU A
  • UNIKATOWA NOWATORSKA WERSJA ABS

NOWY MODEL OUTLANDER PRO NA ROK 2020. BĄDŹ WŁADCĄ BEZDROŻY. SZERSZE I PRZEPROJEKTOWANE ZAWIESZENIE POZWALA JESZCZE LEPIEJ WYKORZYSTAĆ MOC SILNIKA ROTAX I ZWIĘKSZA MAKSYMALNĄ MASĘ HOLOWANĄ DO 750 KG. O NIE, PRACA NIE BĘDZIE ŁATWA. PO PROSTU STANIE SIĘ LŻEJSZA!

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 450
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • ERGONOMIA I KOMFORT PASAŻERÓW
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • OGRZEWANE UCHWYTY KIEROWNICY
  • WYCIĄGARKA WARN O UCIĄGU 1361 KG Z PROWADNICĄ KRĄŻKOWĄ
  • 12-CALOWE FELGI ALUMINIOWE Z 26-CALOWYMI 6-WARSTWOWYMI OPONAMI TRWAŁE FELGI
  • STANDARDOWE FUNKCJE ROBOCZE

MASZYNY Z NAPĘDEM 6X6 TWORZYMY DLA CIEBIE I TWOJEJ PRACY. NAPĘD NA 6 KÓŁ TO NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE DO JAZDY PO TRUDNYCH BEZDROŻACH I PRACY W TERENIE – ZWŁASZCZA, GDY JEGO SERCEM JEST WYDAJNY SILNIK ROTAX 450 O DUŻYM MOMENCIE OBROTOWYM.

GŁÓWNE CECHY

  • NOWY JEDNOCYLINDROWY SILNIK ROTAX 450
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT Z PRZEŁOŻENIEM L
  • DYFERENCJAŁ PRZEDNI VISCO-LOK Z AUTOMATYCZNA BLOKADĄ
  • STANDARDOWE FUNKCJE ROBOCZE

MASZYNY Z NAPĘDEM 6X6 TWORZYMY DLA CIEBIE I TWOJEJ PRACY. NAPĘD NA 6 KÓŁ TO NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE DO JAZDY PO TRUDNYCH BEZDROŻACH I PRACY W TERENIE – ZWŁASZCZA, GDY JEGO SERCEM JEST WYDAJNY SILNIK ROTAX 450 O DUŻYM MOMENCIE OBROTOWYM.

GŁÓWNE CECHY

  • NOWY JEDNOCYLINDROWY SILNIK ROTAX 450
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT Z PRZEŁOŻENIEM L
  • DYFERENCJAŁ PRZEDNI VISCO-LOK Z AUTOMATYCZNA BLOKADĄ
  • STANDARDOWE FUNKCJE ROBOCZE

WIĘKSZE MOŻLIWOŚCI BEZ ZMIANY CENY! CIESZ SIĘ JAZDĄ W TERENIE QUADEM CAN-AM ZA CENĘ TAK PRZYSTĘPNĄ, JAK NIGDY WCZEŚNIEJ.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 570
  • ZAWIESZENIE TYLNE ZE SKRĘTNYM WAHACZEM WLECZONYM (TTI)
  • PRZEDNIE ZAWIESZENIE Z PODWÓJNYMI WAHACZAMI TYPU A
  • DYFERENCJAŁ PRZEDNI VISCO-LOK Z AUTOMATYCZNA BLOKADĄ
  • MAKSYMALNA MASA HOLOWANA: 590 kg

ZUPEŁNIE NOWY PAKIET WYPOSAŻENIA W MODELU OUTLANDER, STWORZONY W JEDNYM CELU: BY SPRAWDZAŁ SIĘ W TERENIE. OGROMNA MOC HOLOWANIA, WCIĄGANIA, WYCIĄGANIA, PRZECIĄGANIA I PRACY NA BEZDROŻACH. O NIE, PRACA NIE BĘDZIE ŁATWA. PO PROSTU STANIE SIĘ LŻEJSZA!

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 570
  • ZMIENIONY ROZKŁAD WLOTÓW POWIETRZA
  • FOTEL PREMIUM
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • 12-CALOWE FELGI ALUMINIOWE Z 26-CALOWYMI 6-WARSTWOWYMI OPONAMI, TRWAŁE FELGI

WIĘKSZE MOŻLIWOŚCI BEZ ZMIANY CENY! CIESZ SIĘ JAZDĄ W TERENIE QUADEM CAN-AM ZA CENĘ TAK PRZYSTĘPNĄ, JAK NIGDY WCZEŚNIEJ. WIĘCEJ WYGODY Z DYNAMICZNYM WSPOMAGANIEM KIEROWNICY TRI-MODE DPS™ I UKŁADEM HAMULCOWYM Z ABS.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 570
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • 12-CALOWE (30,5 CM) FELGI ALUMINIOWE Z 25-CALOWYMI (63,5 CM) OPONAMI
  • ZAWIESZENIE TYLNE ZE SKRĘTNYM WAHACZEM WLECZONYM (TTI)
  • PRZEDNIE ZAWIESZENIE Z PODWÓJNYMI WAHACZAMI TYPU A
  • UNIKATOWA NOWATORSKA WERSJA ABS

WIĘKSZE MOŻLIWOŚCI BEZ ZMIANY CENY! CIESZ SIĘ JAZDĄ W TERENIE QUADEM CAN-AM ZA CENĘ TAK PRZYSTĘPNĄ, JAK NIGDY WCZEŚNIEJ. WIĘCEJ WYGODY Z DYNAMICZNYM WSPOMAGANIEM KIEROWNICY TRI-MODE DPS™ I UKŁADEM HAMULCOWYM Z ABS.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 570
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • 12-CALOWE (30,5 CM) FELGI ALUMINIOWE Z 25-CALOWYMI (63,5 CM) OPONAMI
  • ZAWIESZENIE TYLNE ZE SKRĘTNYM WAHACZEM WLECZONYM (TTI)
  • PRZEDNIE ZAWIESZENIE Z PODWÓJNYMI WAHACZAMI TYPU A
  • UNIKATOWA NOWATORSKA WERSJA ABS

NOWY MODEL OUTLANDER PRO NA ROK 2020. BĄDŹ WŁADCĄ BEZDROŻY. SZERSZE I PRZEPROJEKTOWANE ZAWIESZENIE POZWALA JESZCZE LEPIEJ WYKORZYSTAĆ MOC SILNIKA ROTAX I ZWIĘKSZA MAKSYMALNĄ MASĘ HOLOWANĄ DO 750 KG. O NIE, PRACA NIE BĘDZIE ŁATWA. PO PROSTU STANIE SIĘ LŻEJSZA!

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 570
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • ERGONOMIA I KOMFORT PASAŻERÓW
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • OGRZEWANE UCHWYTY KIEROWNICY
  • WYCIĄGARKA WARN O UCIĄGU 1361 KG Z PROWADNICĄ KRĄŻKOWĄ
  • 12-CALOWE FELGI ALUMINIOWE Z 26-CALOWYMI 6-WARSTWOWYMI OPONAMI TRWAŁE FELGI
  • STANDARDOWE FUNKCJE ROBOCZE

NOWY MODEL OUTLANDER PRO NA ROK 2020. BĄDŹ WŁADCĄ BEZDROŻY. SZERSZE I PRZEPROJEKTOWANE ZAWIESZENIE POZWALA JESZCZE LEPIEJ WYKORZYSTAĆ MOC SILNIKA ROTAX I ZWIĘKSZA MAKSYMALNĄ MASĘ HOLOWANĄ DO 750 KG. O NIE, PRACA NIE BĘDZIE ŁATWA. PO PROSTU STANIE SIĘ LŻEJSZA!

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 650 V-TWIN
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • ERGONOMIA I KOMFORT PASAŻERÓW
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • OGRZEWANE UCHWYTY KIEROWNICY
  • WYCIĄGARKA WARN O UCIĄGU 1361 KG Z PROWADNICĄ KRĄŻKOWĄ
  • 12-CALOWE FELGI ALUMINIOWE Z 26-CALOWYMI 6-WARSTWOWYMI OPONAMI TRWAŁE FELGI
  • STANDARDOWE FUNKCJE ROBOCZE

NOWY MODEL OUTLANDER XT NA ROK 2020. BĄDŹ WŁADCĄ BEZDROŻY. SZERSZE I PRZEPROJEKTOWANE ZAWIESZENIE POZWALA JESZCZE LEPIEJ WYKORZYSTAĆ MOC SILNIKA ROTAX I ZWIĘKSZA MAKSYMALNĄ MASĘ HOLOWANĄ DO 750 KG. XT WYPOSAŻONO W WYCIĄGARKĘ, KTÓRA UŁATWIA PRACĘ W TERENIE I AKCJE RATUNKOWE.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 650 V-TWIN
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • WYCIĄGARKA WARN O UCIĄGU 1361 KG Z PROWADNICĄ KRĄŻKOWĄ
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT
  • RAMA SURROUNDING SPAR TECHNOLOGY (SST)
  • 26-CALOWE OPONY ITP TERRACROSS NA 14-CALOWYCH FELGACH ALUMINIOWYCH
  • WZMOCNIONY ZDERZAK PRZEDNI I TYLNY
  • STANDARDOWE FUNKCJE ROBOCZE

NAPĘD NA 6 KÓŁ TO NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE DO JAZDY PO TRUDNYCH BEZDROŻACH I DO PRACY W TERENIE – ZWŁASZCZA, GDY JEGO SERCEM JEST POTĘŻNY 82-KONNY SILNIK ROTAX 1000 V-TWIN. TO NAJMOCNIEJSZY POJAZD TERENOWY W NASZEJ OFERCIE. FUNKCJE PAKIETU PRO SPEŁNIAJĄ NAWET NAJWYŻSZE STANDARDY – GOTOWE NA KOLEJNE WYZWANIE.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 650 V-TWIN
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT Z PRZEŁOŻENIEM L
  • DYFERENCJAŁ PRZEDNI VISCO-LOK Z AUTOMATYCZNA BLOKADĄ
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • MAKSYMALNA MASA HOLOWANA: 750 kg
  • OGRZEWANE UCHWYTY KIEROWNICY
  • STANDARDOWY DWUPOZIOMOWY WZMOCNIONY BAGAŻNIK
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • STANDARDOWE FUNKCJE ROBOCZE

PRZEKONAJ SIĘ, DLACZEGO WSZYSCY MÓWIĄ, ŻE MODEL OUTLANDER X XC NA 2020 R. JEŹDZI NAJLEPIEJ ZE WSZYSTKICH QUADÓW. WIĘKSZE I LEPSZE ZAWIESZENIE Z AMORTYZATORAMI FOX PODIUM 1.5 RC2 I POTĘŻNYM SILNIKIEM ROTAX® O MOCY 82 KM. MODEL Z HOMOLOGACJĄ WE.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 1000 V-TWIN
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • AMORTYZATORY FOX 1.5 PODIUM RC2
  • 26-CALOWE OPONY ITP TERRACROSS NA 14-CALOWYCH ALUMINIOWYCH FELGACH BEADLOCK
  • UNIKATOWA NOWATORSKA WERSJA ABS
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT
  • RAMA SURROUNDING SPAR TECHNOLOGY (SST)
  • ALUMINIOWA KIEROWNICA O ZWĘŻONYM PROFILU Z OSŁONAMI DŁONI
  • PŁYTY ŚLIZGOWE: PRZEDNIA, ŚRODKOWA, NA WAHACZACH TYPU A I MIEJSCU NA NOGI

NAPĘD NA 6 KÓŁ TO NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE DO JAZDY PO TRUDNYCH BEZDROŻACH I DO PRACY W TERENIE – ZWŁASZCZA, GDY JEGO SERCEM JEST POTĘŻNY 82-KONNY SILNIK ROTAX 1000 V-TWIN. TO NAJMOCNIEJSZY POJAZD TERENOWY W NASZEJ OFERCIE. FUNKCJE PAKIETU PRO SPEŁNIAJĄ NAWET NAJWYŻSZE STANDARDY – GOTOWE NA KOLEJNE WYZWANIE.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 1000 V-TWIN
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT Z PRZEŁOŻENIEM L
  • DYFERENCJAŁ PRZEDNI VISCO-LOK Z AUTOMATYCZNA BLOKADĄ
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • MAKSYMALNA MASA HOLOWANA: 750 kg
  • OGRZEWANE UCHWYTY KIEROWNICY
  • STANDARDOWY DWUPOZIOMOWY WZMOCNIONY BAGAŻNIK
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • STANDARDOWE FUNKCJE ROBOCZE

ZAUFANIE, KTÓRE SIĘGA DALEKO. ZBUDOWANY DO JAZDY W EKSTREMALNYM BŁOCIE I PO MOKREJ NAWIERZCHNI, ZE SNORKELAMI, OCHRONAMI ZEWNĘTRZNYMI I NA NOWO DOSTROJONYM ZAWIESZENIEM, SILNIKIEM, PRZEKŁADNIĄ – ORAZ Z KOŁAMI I OPONAMI PRZYSTOSOWANYMI DO JAZDY PO BAGNACH.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 650 V-TWIN
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • PRZENIESIONA CHŁODNICA DLA OPTYMALNEGO CHŁODZENIA
  • DYFERENCJAŁ PRZEDNI VISCO-LOK QE Z AUTOMATYCZNA BLOKADĄ
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT
  • RAMA SURROUNDING SPAR TECHNOLOGY (SST)
  • 28-CALOWE OPONY ITP MEGA MAYHEM NA 12-CALOWYCH FELGACH ALUMINIOWYCH
  • 30-in. ITP Cryptid† tires and 14-in. cast-aluminum wheels

ZBUDOWANY, ABY STAWIAĆ CZOŁA EKSTREMALNYM WARUNKOM. DLA KIEROWCÓW POSZUKUJĄCYCH DOSKONAŁYCH OSIĄGÓW I PROWADZENIA W KAŻDYCH WARUNKACH – Z NAJLEPSZYMI FABRYCZNIE DOPASOWANYMI CZĘŚCIAMI, ABY STWORZYĆ WYJĄTKOWEGO OUTLANDERA DO JAZDY TERENOWEJ.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 1000R V-TWIN
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • 3-TRYBOWA INTELIGENTNA KONTROLA PRZEPUSTNICY
  • WYŚWIETLACZ CYFROWY 7-6”
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • AMORTYZATORY FOX 1.5 PODIUM RC2
  • 26-CALOWE OPONY ITP TERRACROSS NA 14-CALOWYCH ALUMINIOWYCH FELGACH BEADLOCK
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT
  • ALUMINIOWA KIEROWNICA O ZWĘŻONYM PROFILU Z PEŁNYMI OSŁONAMI DŁONI
  • PŁYTY ŚLIZGOWE: PRZEDNIA, ŚRODKOWA, NA WAHACZACH TYPU A I MIEJSCU NA NOGI
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider

WIĘKSZE MOŻLIWOŚCI BEZ ZMIANY CENY! CIESZ SIĘ OSIĄGAMI W KAŻDYCH WARUNKACH TERENOWYCH, JAKICH MOŻNA OCZEKIWAĆ OD CAN-AM. BARDZIEJ KOMFORTOWA JAZDA W DWIE OSOBY, KTÓRA ŁATWO I SZYBKO PRZEKSZTAŁCA SIĘ W JAZDĘ W POJEDYNKĘ.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 450
  • ZAWIESZENIE TYLNE ZE SKRĘTNYM WAHACZEM WLECZONYM (TTI)
  • PRZEDNIE ZAWIESZENIE Z PODWÓJNYMI WAHACZAMI TYPU A
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS

NAPĘD NA 6 KÓŁ TO NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE DO JAZDY PO TRUDNYCH BEZDROŻACH I DO PRACY W TERENIE – ZWŁASZCZA, GDY JEGO SERCEM JEST POTĘŻNY SILNIK ROTAX 650. TO NAJMOCNIEJSZY POJAZD TERENOWY W NASZEJ OFERCIE. FUNKCJE PAKIETU PRO SPEŁNIAJĄ NAWET NAJWYŻSZE STANDARDY – GOTOWE NA KOLEJNE WYZWANIE.

GŁÓWNE CECHY

  • NOWY JEDNOCYLINDROWY SILNIK ROTAX 450
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT Z PRZEŁOŻENIEM L
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • ERGONOMIA I KOMFORT PASAŻERÓW
  • OGRZEWANE UCHWYTY KIEROWNICY
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • STANDARDOWE FUNKCJE ROBOCZE

WIĘKSZE MOŻLIWOŚCI BEZ ZMIANY CENY! CIESZ SIĘ OSIĄGAMI W KAŻDYCH WARUNKACH TERENOWYCH, JAKICH MOŻNA OCZEKIWAĆ OD CAN-AM. BARDZIEJ KOMFORTOWA JAZDA W DWIE OSOBY, KTÓRA ŁATWO I SZYBKO PRZEKSZTAŁCA SIĘ W JAZDĘ W POJEDYNKĘ.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 570
  • ZAWIESZENIE TYLNE ZE SKRĘTNYM WAHACZEM WLECZONYM (TTI)
  • PRZEDNIE ZAWIESZENIE Z PODWÓJNYMI WAHACZAMI TYPU A
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS

NOWY MODEL OUTLANDER PRO NA ROK 2020. BĄDŹ WŁADCĄ BEZDROŻY. SZERSZE I PRZEPROJEKTOWANE ZAWIESZENIE POZWALA JESZCZE LEPIEJ WYKORZYSTAĆ MOC SILNIKA ROTAX I ZWIĘKSZA MAKSYMALNĄ MASĘ HOLOWANĄ DO 750 KG. O NIE, PRACA NIE BĘDZIE ŁATWA. PO PROSTU STANIE SIĘ LŻEJSZA!

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 570
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT Z PRZEŁOŻENIEM L
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • ERGONOMIA I KOMFORT PASAŻERÓW
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • OGRZEWANE UCHWYTY KIEROWNICY
  • WYCIĄGARKA WARN O UCIĄGU 1361 KG Z PROWADNICĄ KRĄŻKOWĄ
  • 12-CALOWE FELGI ALUMINIOWE Z 26-CALOWYMI 6-WARSTWOWYMI OPONAMI TRWAŁE FELGI
  • STANDARDOWE FUNKCJE ROBOCZE

LICZNIEJSZE AKCESORIA TO WIĘKSZE MOŻLIWOŚCI PRACY W TERENIE – I WIĘKSZA WARTOŚĆ ZAKUPU. W TYM MODELU ZNAJDZIESZ DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS, WCIĄGARKĘ O UCIĄGU 1361 KG ORAZ WZMOCNIONE ZDERZAKI PRZEDNIE I TYLNE.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 570 V-TWIN
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • WYCIĄGARKA WARN
  • 12-CALOWE (30,5 CM) FELGI ALUMINIOWE Z 25-CALOWYMI (63,5 CM) OPONAMI
  • WZMOCNIONY ZDERZAK PRZEDNI I TYLNY
  • UNIKATOWA NOWATORSKA WERSJA ABS

NOWY MODEL OUTLANDER PRO NA ROK 2020. BĄDŹ WŁADCĄ BEZDROŻY. SZERSZE I PRZEPROJEKTOWANE ZAWIESZENIE POZWALA JESZCZE LEPIEJ WYKORZYSTAĆ MOC SILNIKA ROTAX I ZWIĘKSZA MAKSYMALNĄ MASĘ HOLOWANĄ DO 750 KG. O NIE, PRACA NIE BĘDZIE ŁATWA. PO PROSTU STANIE SIĘ LŻEJSZA!

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 650 V-TWIN
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT Z PRZEŁOŻENIEM L
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • ERGONOMIA I KOMFORT PASAŻERÓW
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • OGRZEWANE UCHWYTY KIEROWNICY
  • WYCIĄGARKA WARN O UCIĄGU 1361 KG Z PROWADNICĄ KRĄŻKOWĄ
  • 12-CALOWE FELGI ALUMINIOWE Z 26-CALOWYMI 6-WARSTWOWYMI OPONAMI TRWAŁE FELGI
  • STANDARDOWE FUNKCJE ROBOCZE

STWORZONY, BY DAWAĆ RADOŚĆ NIEZRÓWNANYMI OSIĄGAMI W TERENIE – TOBIE I TWOJEMU PASAŻEROWI. NOWY MODEL OUTLANDER MAX XT NA 2020 R. MA SZERSZE I PRZEPROJEKTOWANE ZAWIESZENIE. POZWALA ONO JESZCZE LEPIEJ WYKORZYSTAĆ MOC SILNIKA ROTAX I ZWIĘKSZA MAKSYMALNĄ MASĘ HOLOWANĄ DO 750 KG.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 650 V-TWIN
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • WYCIĄGARKA WARN O UCIĄGU 1361 KG Z PROWADNICĄ KRĄŻKOWĄ
  • ERGONOMIA I KOMFORT PASAŻERÓW
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT
  • RAMA SURROUNDING SPAR TECHNOLOGY (SST)
  • 26-CALOWE OPONY ITP TERRACROSS NA 14-CALOWYCH FELGACH ALUMINIOWYCH
  • STANDARDOWE FUNKCJE ROBOCZE

BOGATO WYPOSAŻONY, W TYM W ULEPSZONE ZAWIESZENIE I ALUMINIOWE FELGI BEADLOCK, OUTLANDER MAX XT-P TO SPORTOWY POJAZD DWUOSOBOWY Z WSZYSTKIMI DODATKAMI.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 650 V-TWIN
  • FOTEL Z OPARCIEM
  • AMORTYZATORY FOX 1.5 PODIUM† QS3 SERII † PERFORMANCE
  • 12-CALOWE ALUMINIOWE FELGI BEADLOCK Z OPONAMI CARLISLE
  • WYCIĄGARKA WARN

NAPĘD NA 6 KÓŁ TO NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE DO JAZDY PO TRUDNYCH BEZDROŻACH I DO PRACY W TERENIE – ZWŁASZCZA, GDY JEGO SERCEM JEST POTĘŻNY SILNIK ROTAX 650 V-TWIN. TO NAJMOCNIEJSZY POJAZD TERENOWY W NASZEJ OFERCIE. FUNKCJE PAKIETU PRO SPEŁNIAJĄ NAWET NAJWYŻSZE STANDARDY – GOTOWE NA KOLEJNE WYZWANIE.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 650 V-TWIN
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT Z PRZEŁOŻENIEM L
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • ERGONOMIA I KOMFORT PASAŻERÓW
  • OGRZEWANE UCHWYTY KIEROWNICY
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • WYCIĄGARKA WARN O UCIĄGU 1361 KG Z PROWADNICĄ KRĄŻKOWĄ
  • STANDARDOWE FUNKCJE ROBOCZE

BOGATO WYPOSAŻONY, W TYM W ULEPSZONE ZAWIESZENIE I ALUMINIOWE FELGI BEADLOCK, OUTLANDER MAX XT-P TO SPORTOWY POJAZD DWUOSOBOWY Z WSZYSTKIMI DODATKAMI.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 1000 V-TWIN
  • FOTEL Z OPARCIEM
  • AMORTYZATORY FOX 1.5 PODIUM QS3 SERII PERFORMANCE
  • 14-CALOWE ALUMINIOWE FELGI BEADLOCK Z OPONAMI ITP Terracross
  • WYCIĄGARKA WARN

NAPĘD NA 6 KÓŁ TO NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE DO JAZDY PO TRUDNYCH BEZDROŻACH I DO PRACY W TERENIE – ZWŁASZCZA, GDY JEGO SERCEM JEST POTĘŻNY 82-KONNY SILNIK ROTAX 1000 V-TWIN. TO NAJMOCNIEJSZY POJAZD TERENOWY W NASZEJ OFERCIE. FUNKCJE PAKIETU PRO SPEŁNIAJĄ NAWET NAJWYŻSZE STANDARDY – GOTOWE NA KOLEJNE WYZWANIE.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 1000 V-TWIN
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT Z PRZEŁOŻENIEM L
  • DYFERENCJAŁ PRZEDNI VISCO-LOK QE Z AUTOMATYCZNA BLOKADĄ
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • MAKSYMALNA MASA HOLOWANA: 750 kg
  • OGRZEWANE UCHWYTY KIEROWNICY
  • ERGONOMIA I KOMFORT PASAŻERÓW
  • STANDARDOWY DWUPOZIOMOWY WZMOCNIONY BAGAŻNIK
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • STANDARDOWE FUNKCJE ROBOCZE

SUPER OSIĄGI PRZEZ CAŁĄ DROGĘ. W PEŁNI WYPOSAŻONY DO JAZDY ZARÓWNO REKREACYJNEJ, JAK I TERENOWEJ, POSIADA REGULOWANE AMORTYZATORY FOX 1.5 PODIUM QS3, 14-CALOWE FELGI Z BEADLOCKAMI I DODATKOWE ULEPSZENIA FABRYCZNE.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 1000R V-TWIN
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • 3-TRYBOWA INTELIGENTNA KONTROLA PRZEPUSTNICY
  • WYŚWIETLACZ CYFROWY 7-6”
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • ERGONOMIA I KOMFORT PASAŻERÓW
  • REGULOWANE AMORTYZATORY FOX 1.5 PODIUM QS3
  • WYCIĄGARKA WARN O UCIĄGU 1361 KG Z PROWADNICĄ KRĄŻKOWĄ
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT
  • RAMA SURROUNDING SPAR TECHNOLOGY (SST)

WYJĄTKOWE DODATKI I KOLORYSTYKA ORAZ NAJPOTĘŻNIEJSZY W QUADACH SILNIK O MOCY 91 KM: AŻ KORCI, BY ZABRAĆ NAJNOWSZY MODEL OUTLANDER MAX LIMITED W DŁUGĄ TRASĘ PO BEZDROŻACH. POKONASZ JĄ NIEZAWODNIE DZIĘKI OGROMNEMU ZAPASOWI MOCY.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX V-TWIN 91 KM
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • ERGONOMIA I KOMFORT PASAŻERÓW
  • WYCIĄGARKA WARN O UCIĄGU 1361 KG Z PROWADNICĄ KRĄŻKOWĄ
  • PRZEKŁADNIA BEZSTOPNIOWA CVT
  • RAMA SURROUNDING SPAR TECHNOLOGY (SST)
  • 26-CALOWE OPONY ITP TERRACROSS NA 14-CALOWYCH FELGACH ALUMINIOWYCH
  • SYSTEM REGULACJI TYLNEGO ZAWIESZENIA AIR CONTROL SUSPENSION (ACS) Z AMORTYZATORAMI PNEUMATYCZNYMI
  • GPS GARMIN MONTANA 650T Z EKRANEM DOTYKOWYM
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider