Brak produktów w koszyku.

NIEZRÓWNANE OSIĄGI I NIEBANALNA STYLISTYKA.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 650 V-TWIN
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • AMORTYZATORY FOX 1.5 PODIUM† RC2 SERII †PERFORMANCE
  • 12-CALOWE (30.5 CM) ALUMINIOWE FELGI BEADLOCK
  • ALUMINIOWA KIEROWNICA O ZWĘŻONYM PROFILU Z OWIEWKAMI I PROSTOKĄTNĄ PODUSZKĄ OCHRONNĄ
  • UNIKATOWA NOWATORSKA WERSJA ABS

NIEZRÓWNANE OSIĄGI I NIEBANALNA STYLISTYKA.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 1000 V-TWIN
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • AMORTYZATORY FOX 1.5 PODIUM† RC2 SERII †PERFORMANCE
  • 12-CALOWE (30.5 CM) ALUMINIOWE FELGI BEADLOCK
  • ALUMINIOWA KIEROWNICA O ZWĘŻONYM PROFILU Z OWIEWKAMI I PROSTOKĄTNĄ PODUSZKĄ OCHRONNĄ
  • UNIKATOWA NOWATORSKA WERSJA ABS

PRZYGODA NA BEZDROŻACH, KONKRETNY ZAPAS MOCY I ZWROTNOŚĆ GWARANTUJĄCA BEZPIECZEŃSTWO W KAŻDYCH WARUNKACH? TO MUSI BYĆ X XC. SILNIK 1000R O IMPONUJĄCEJ LICZBIE 91 KONI MECHANICZNYCH TO SPOKÓJ DUCHA W KAŻDEJ SYTUACJI W TERENIE, ZWŁASZCZA GDY NAPĘDZA KOŁA NA KOMPLETNIE ULEPSZONYM ZAWIESZENIU.

GŁÓWNE CECHY

    SILNIK ROTAX 650 V-TWIN
    DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
    AMORTYZATORY FOX 1.5 PODIUM RC2
    3-TRYBOWA INTELIGENTNA KONTROLA PRZEPUSTNICY
    25-CALOWE OPONY ITP HOLESHOT ATR NA 12-CALOWYCH ALUMINIOWYCH FELGACH BEADLOCK
    CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
    ALUMINIOWA KIEROWNICA O ZWĘŻONYM PROFILU Z PEŁNYMI OSŁONAMI DŁONI

PRZYGODA NA BEZDROŻACH, KONKRETNY ZAPAS MOCY I ZWROTNOŚĆ GWARANTUJĄCA BEZPIECZEŃSTWO W KAŻDYCH WARUNKACH? TO MUSI BYĆ X XC. SILNIK 1000R O IMPONUJĄCEJ LICZBIE 91 KONI MECHANICZNYCH TO SPOKÓJ DUCHA W KAŻDEJ SYTUACJI W TERENIE, ZWŁASZCZA GDY NAPĘDZA KOŁA NA KOMPLETNIE ULEPSZONYM ZAWIESZENIU.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX 1000R V-TWIN
  • DYNAMICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY TRI-MODE DPS
  • AMORTYZATORY FOX 1.5 PODIUM RC2
  • 3-TRYBOWA INTELIGENTNA KONTROLA PRZEPUSTNICY
  • 25-CALOWE OPONY ITP HOLESHOT ATR NA 12-CALOWYCH ALUMINIOWYCH FELGACH BEADLOCK
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • ALUMINIOWA KIEROWNICA O ZWĘŻONYM PROFILU Z PEŁNYMI OSŁONAMI DŁONI

NAJMOCNIEJSZYM QUADEM JEST NOWY 91-KONNY RENEGADE X MR 1000R, PRZEZNACZONY DO SZYBKIEJ I DALEKIEJ JAZDY W BŁOCIE, A DZIĘKI ZAWIESZENIU NOWEJ GENERACJI DOMINUJE W TERENIE.

GŁÓWNE CECHY

  • SILNIK ROTAX V-TWIN ORAZ PRZENIESIONYM WLOTEM I WYLOTEM CVT
  • REGULOWANE AMORTYZATORY FOX 1.5 PODIUM QS3
  • 30-CALOWE OPONY ITP CRYPTID NA 14-CALOWYCH ALUMINIOWYCH FELGACH BEADLOCK
  • WYCIĄGARKA WARN O UCIĄGU 1361 KG Z PROWADNICĄ KRĄŻKOWĄ
  • CAŁKOWICIE ZMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
  • PRZEKŁADNIA CVT
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider