Can-am Traxter BASE T HD9

Najtwardszy i najbardziej wydajny Can-Am w historii – wyjątkowe możliwości pracy i możliwość dostosowania do każdego zastosowania za cenę zbyt dobrą, by z niej zrezygnować.

Silnik

Rotax® 976cm3 V-twin

Przekładnia

Przekładnia PRO-TORQ z systemem szybkiego reagowania (QRS), wentylacja o wysokim przepływie powietrza i elektroniczna ochrona paska napędowego

zawieszenie

Przód: podwójne ramię A / Tył: TTA z zewnętrznym stabilizatorem

Koła

Koła stalowe 14 cali (30,5 cm)

cechy

Zintegrowany przedni zderzak stalowy, centralna osłona podwozia HMWPE

Can-am Traxter BASE T HD9

Najtwardszy i najbardziej wydajny Can-Am w historii – wyjątkowe możliwości pracy i możliwość dostosowania do każdego zastosowania za cenę zbyt dobrą, by z niej zrezygnować.

Silnik

HD9: Rotax® 976 cm3 V-twin

Przekładnia

Przekładnia PRO-TORQ z systemem szybkiego reagowania (QRS), wentylacja o wysokim przepływie powietrza i elektroniczna ochrona paska napędowego

Zawieszenie

Przód: podwójne ramię A / Tył: TTA z zewnętrznym stabilizatorem

Koła

Koła stalowe 14 cali (30,5 cm)

Cechy

Zintegrowany przedni zderzak stalowy, centralna osłona podwozia HMWPE

Silnik

HD9

Pojemność silnika

976

Typ

48 kW (65 KM) / 59 lb-ft , Rotax® 976 cm3, V-twin, chłodzony cieczą, katalizator

System dostarczania paliwa

Inteligentna kontrola przepustnicy (iTC ™) z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)

Przenoszenie napędu

Przekładnia CVT PRO-TORQ z systemem szybkiego reagowania (QRS), wentylacja o wysokim przepływie powietrza i elektroniczna ochrona paska napędowego  Extra-L / H / N / R / P

Napęd

Wybór trybu Turf / 2WD / 4WD z Visco-Lok† autoblokujący się przedni mechanizm różnicowy

Wspomaganie jazdy

Elektroniczna kontrola zjazdu ze wzniesień ECO ™ / ECO Wyłączony / Tryb pracy

Przednie zawieszenie

Podwójne ramię A / 10 cali (25,4 cm) skok

Amortyzatory przednie

Dwururowe amortyzatory gazowe

Tylne zawieszenie

TTA z zewnętrznym stabilizatorem / skok 10 cali (25,4 cm)

Amortyzatory tylne

Dwururowe amortyzatory gazowe

Opony przednie

Maxxis Coronado 2.0† 27 x 9 x 14 in. (68.6 x 22.9 x 35.6 cm)

Opony tylne

Maxxis Coronado 2.0† 27 x 11 x 14 in. (68.6 x 27.9 x 35.6 cm)

Felgi

Stal 14 cali (30,5 cm)

Przód

Podwójne wentylowane hamulce tarczowe 220 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi

Tył

Pdwójne wentylowane hamulce tarczowe o średnicy 220 mm z hydraulicznymi zaciskami jednotłoczkowymi

Dł. X szer. X wys

121 x 62 x 76 in. (307.1 x 157.5 x 193 cm)

Rozstaw osi

83 in. (211.5 cm)

Prześwit

11 in. (28 cm)

Klatka

Profilowana klatka zatwierdzona przez ROPS

Masa własna

1,497 lb (679 kg)

Wymiary skrzyni ładunkowej

38 x 54.5 x 12 in. (96.5 x 138.4 x 30.5 cm)

Pojemność bagażnika

1,000 lb (454 kg)

Ładowność tylnej klapy

250 lb (113.4 kg)

Pojemność przechowywania

Razem: 8,7 galona (33,2 l)

Pod deską rozdzielczą: 6 gal (22,8 l)

Deska rozdzielcza: 1,8 galona (6,9 l)

Podłokietniki i uchwyty na kubki: 0,9 gal (3,5 l)

Ładowność

1,500 lb (680 kg)

Bak paliwa

10.6 gal (40 L)

Ilość miejsc 

3

Wskaźnik

Cyfrowy wyświetlacz o szerokości 7,6 cala (19,3 cm) z klawiaturą: prędkościomierz, obrotomierz, licznik kilometrów, liczniki podróży i godzin, paliwo, biegi, tryby ECO / ECO Off / Praca, pas bezpieczeństwa i wskaźnik 4 x 4, przednie i tylne wskaźniki blokady dyferencjału, diagnostyka, zegar, napięcie akumulatora, temperatura silnika

Akumulator

12-V (18 amp/h)

Magneto

650-W

Oprzyrządowanie

Gniazdo prądu stałego typu zapalniczki w konsoli środkowej

Oświetlenie

Moc oświetlenia 140 W z czterech reflektorów 35 W zapewniających szeroką widoczność i tylne światła LED

Wyciągarka

Nie dotyczy

Siedzenia

Siedzisko 60/40 VERSA-PRO z regulacją siedzenie kierowcy i fotel pasażera podnoszony, zaczepy pod spodem i wyprofilowane ławka ułatwiająca wejście/wyjście z kabiny

Kierownica

Regulacja pochylenia kierownicy

Ochrona

Zintegrowany przedni zderzak stalowy, centralna osłona podwozia HMWPE

Hak

2-calowy odbiornik haka