MAVERICK X3 DS TURBO RR

ZBUDOWANE DO WYGRYWANIA. Wygranie Dakaru. Baja. I Vegas do Reno. Wystarczy powiedzieć……na co czekasz?

dyferencjał

Blokowany przedni mechanizm różnicowy z ekskluzywną technologią Smart-Lok™.

amortyzatory

FOX† 2.5 PODIUM RC2† Piggyback z QS3† 

zawieszenie

Przód: podwójne ramię A z drążkiem wahadłowym i ramiona inspirowane rajdami / Tył: 4-link TTX z stabilizatorem poprzecznym

ochrona

Zintegrowany przedni zderzak, ćwierć-drzwi, pełna osłona podwozia HMWPE

cechy

Hak holowniczy z tyłu

MAVERICK X3 X DS TURBO RR

ZBUDOWANE DO WYGRYWANIA. Wygranie Dakaru. Baja. I Vegas do Reno. Wystarczy powiedzieć……na co czekasz?

dyferencjał

Blokowany przedni mechanizm różnicowy z ekskluzywną technologią Smart-Lok™.

Amortyzatory

FOX† 2.5 PODIUM RC2† Piggyback z QS3† 

Zawieszenie

Przód: podwójne ramię A z drążkiem wahadłowym i ramiona inspirowane rajdami / Tył: 4-link TTX z stabilizatorem poprzecznym

Ochrona

Zintegrowany przedni zderzak, ćwierć-drzwi, pełna osłona podwozia HMWPE

Cechy

Hak holowniczy z tyłu, 850w magneto

Silnik

TURBO RR

Pojemność silnika

900

Typ

200 KM, Rotax ACE (Advanced Combustion Efficiency) 900 cm3 Turbodoładowany trzycylindrowy silnik, chłodzony cieczą ze zintegrowaną chłodnicą międzystopniową i wysokowydajnym filtrem powietrza

System dostarczania paliwa

Inteligentna kontrola przepustnicy (iTC ™) z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)

Przenoszenie napędu

PDrive i system szybkiego reagowania X (QRS-X) CVT z wysokim przepływem powietrza, L / H / N / R / P

Napęd

Zamykany przedni mechanizm różnicowy z ekskluzywną technologią Smart-Lok*. Prawdziwy 4-trybowy system trakcji: 2WD / 4WD z przednim dyferencjałem. lock / 4WD TRAIL ACTIV / 4WD TRAIL * Smart-Lok został opracowany we współpracy z TEAM Industries, liderem rynku w branży napędów

Wspomaganie kierownicy

Dynamiczne wspomaganie kierownicy Tri-Mode  (DPS ™)

Przednie zawieszenie

Podwójne ramię A z stabilizatorem / 20 cali (50,8 cm)

Amortyzatory przednie

FOX † 2.5 PODIUM Piggyback z regulacją kompresji QS3 †

Tylne zawieszenie

4-wachaczowe ramię skrętne X (TTX) z wahaczem / skok 50,8 cm 

Amortyzatory tylne

FOX † 2.5 PODIUM Piggyback z regulacją kompresji QS3 † i kontrolą bottom-out

Opony przednie

Maxxis Carnivore† 30 x 10 x 14 cali.

Opony tylne

Maxxis Carnivore† 30 x 10 x 14 cali.

Felgi

14 in. (35.6 cm) odlew z aluminium 

Przód

Podwójne wentylowane hamulce tarczowe 262 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi

Tył

Podwójne wentylowane hamulce tarczowe 248 mm z hydraulicznymi zaciskami dwutłokowymi

Dł. X szer. X wys

132 x 64 x 68,5 cala (335,3 x 162,5 x 166,1 cm)

Rozstaw osi

102 in. (259.1 cm)

Prześwit

14 in. (35.6 cm)

Klatka

Dwufazowa stal 980

Masa własna

701 kg

Pojemność bagażnika

200 funtów (91 kg) z szybkozłączką LinQ ™

Pojemność przechowywania

Razem: 9,4 l (2,5 gal) Schowek: 6,2 l (1,6 gal) Konsola środkowa: 0,8 gal (2,8 l) Uchwyty na kubki: 0,4 l (0,1 gal)

Bak paliwa

10,5 gal (40 l)

Wskaźnik

Wyświetlacz cyfrowy o szerokości 4,5 cala (11,4 cm) z klawiaturą: Prędkościomierz, obrotomierz, licznik kilometrów, liczniki podróży i motogodzin, paliwo, pozycja biegu, tryb SPORT / ECO ™, pas bezpieczeństwa i wskaźnik 4 x 4, wskaźniki blokady mechanizmu różnicowego z przodu iz tyłu, diagnostyka, zegar, napięcie akumulatora, temperatura silnika, tryb DPS

Oprzyrządowanie

Gniazdo prądu stałego typu zapalniczki w konsoli środkowej

System antywłamaniowy

System zabezpieczający kodowany cyfrowo RF (DESS ™) z przyciskiem Start / Stop

Oświetlenie

Reflektory i światła tylne LED 

Wyciągarka

Nie dotyczy

Ochrona

Zintegrowany przedni zderzak, ćwierćdrzwi, wzmocniona osłona podwozia z HMWPE, tylny hak holowniczy